pondělí 11. července 2022

Levandulová farma Starovičky

Vítám vás u výletního příspěvků za vůní levandule na Levandulovou farmu ve Starovičkách. Vůně se nese po celé obci a je to nádhera. Cestou na levandulové pole je i krásné pole se slunečnicemi, které je nádherné. I slunečnice jsem si tady zamilovala a těším se na ně. Minule jsem vám ukazovala kamínky s levandulí, které jsem chtěla vzít s sebou a zapomněla jsem je doma. Tak někdy příště. 


Na levandulovou farmu jezdíme každý rok od 2018. Minulý rok jsem měla jednu vstupenku z kampaně na hithit, kterou farma pořádala na sbírku na pořízení nového stroje. Vstupenku jsem minulý rok zapomněla doma, tak jsme ji využili až letos. Plus jsem měla na instagramu štěstí a vyhrála jsem dvě vstupenky na levandulové pole. Jela s námi i kamarádka, takže jsme všechny vstupenky využili <3







Jel s námi i Tedík a při focení u dřevěného fialového traktoru jsem si všimla, že dole vzadu něco je. Napřed jsem myslela, že to jsou nějaké samolepky, ale byla to krabička s pamlsky pro pejsky. Byla to super keška s číslem 28, kterou jsem podle napsaných instrukcí zveřejnila na instagramu a našla si profil těch, kteří ji tam s pejskem schovali. Měli jsme z toho radost a samozřejmě ještě větší měl Tedík a Kristýnka, která mu pamlsky dávala, jak můžete vidět na fotkách níže. <3




Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)