úterý 30. června 2020

Ababu- moje objednávka

Vítám vás u posledního červnového příspěvku. Profil Ababu od Jitky Čechové na instagramu sleduji už delší dobu. Řekla bych, že skoro od začátku.  Ababu jsou české hračky & látky. Odkaz na stránky zde. Na hithit měla Jitka kampaň na vytvoření Místa pro Ababu. V kampani jsem si objednala Jednorůžka, chtěla jsem Jitku alespoň takto podpořit. Její tvorba se mi moc líbí a dlouho jsem si chtěla něco objednat.



10. června probíhal v Ababu Místě výprodej tzv. Ababu za babku. Sledovala jsem akci alespoň přes instagram a účast byla veliká. Druhý den dala Jitka na instastories, že bude probíhat i online výprodej. Ukazovala věci na instastories a přikládala rovnou na dané věci odkaz. Řekla jsem si, že akce využuji a objednám něco pro miminko. Snad to přes léto ušiju. :) 


Jako první jsem vybrala Kousátko. To jsem věděla, že chci ušité a ne jako látku na ušití. Kousátko má šustivá ouška a je úplně top, jsem z něho nadšená. 


Tento muchláček na instastories nebyl ukázaný, ale vzala jsem ho. Říkala jsem si, že je mi jedno jakou bude mít barvu a měla jsem radost, že jsem ho stihla. Po mé objednávce byl vyprodaný.  


A z běžného prodeje jsem ještě do košíku přihodila Sadu do pokojíčku, kterou jsem měla vyhlídnutou delší dobu. Už se těším, až všechno budu šít. Jen doufám, že mi to půjde od ruky. Přeci jen jsem od střední na šicím stroji nešila a to už je dobrých 8 let. Budu se snažit přidat nějaký příspěvek z průběhu šití. Třeba to někoho potěší a bude rád. :) 



Jako dárek k nákupu jsem si vybrala látku na ušití taštičky. Na taštičku se musí přišít zip. Ty jsem šila ve škole dost dobře, ale teď už si tím nejsem jistá :D 



Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)