úterý 9. června 2020

Yuppi a Pretty papers

Vítám vás u příspěvku s balíčky, které doplní mou sbírku viz příspěvek zde. Objednávala jsem na Yuppi a Pretty papers, jak jste si mohli přečíst v názvu příspěvku. Na Yuppi jsem měla razítka vybraná už 2 roky a odkaz na ně jsem měla uložený na mailu. Ke všem věcem vám dám odkaz, kde je můžete najít, kdybyste chtěli.


Menší balíček je z Yuppi. Objednala jsem si tam dvoje samolepky, razítka a poznámkové listy tečkované. 


První samolepky jsou Vintage a je jich celkem 60 ks 

najdete zde

Druhé samolepky jsou Watercolor a v balení jsou 3 aršíky 

najdete zde

Razítka, která jsem si vybrala už před 2 roky, jsou od Happy Planner s názvem Everyday. Jsou jich 2 aršíky. Do diáře jsou úplně parádní. Jsem z nich vážně nadšená. 


najdete zde

A  navíc jsem si ještě objednala poznámkové listy A5- tečkované. Snad se dostanu k trénování krasopísma.

najdete zde 

Větší balíček je tedy ze stránky Prettypapers 



Jako poděkování jsem dostala samolepky srdíček 


Objednala jsem si dvě razítka, která jsou na stejný způsob jako razítko Kdy, kde, co- které mám už nějak 7 let (není už na stránce k nalezení). Tentokrát jsem vzala razítko s nápisem Zážitek a Nej přítel s obrázkem pejska. 

najdete zde Zážitek a zde Nej přítel

Díky Míše v šálku, kterou už sleduji delší dobu jsem objevila tuto pomůcku na předchozí rázítka- akrylátový blok. Akorát jsem mohla vzít větší velikost. Velká razítka mi přes to přečuhují. 

najdete zde

Rovnou vám ukážu razítka a akrylátový blok v akci. Tady mám zmiňované razítko Kdy, Kde, Co. A to mi právě přečuhuje, ale dá se s tím pracovat a není to tak hrozné. Na zadní straně má razítko fólii, tu sundám a razítko přiložím na blok a ono se přisaje a krásně na bloku drží. Díky bloku se lépe s razítkem pracuje, než když jsem ho používala jen tak bez ničeho. 






Úplně jsem zapomněla, že si na razítko musím tu spodní část sama nalepit, že to přijde zvlášť. 


Na těchto razítkách není fólie, ale odlepitelný papír, který plní stejnou funkci jako fólie. 


Spodní část jsem ještě obstřihla, aby to přesně sedělo na razítko. 



I razítko Zážitek přečuhuje, tak jsem přitlačila více po stranách přímo na razítko a pěkně se obtisklo. 




Větší práci mi dalo obstřihávání u razítka Nej přítel, jelikož je více tvarované a hůře se obstřihávalo. 





Tohle razítko se vešlo na blok krásně celé. 


Ozkoušela jsem i některá razátka ze sady Everyday z Yuppi. Srdíčka se mi teda taky nevešla, ale šla dobře udělat. Jen jsem měla špinavé ruky od inkoustu :D 



Tady ta razítka mě jako první zaujala na sadě Everyday a úplně jsem je hned viděla, jak budou super v diáři. 


Tady ještě na ukázku všechna ozkoušená razítka. 


A na závěr tu mám ještě alba tedy scrapbooky. Bílé jsem koupila jedno a je trochu větší, než jsem čekala. Představovala jsem si ho trochu jinak, ale to vůbec nevadí, i tak se mi skvěle hodí. 

najdete zde

A tady to album jste mohli vidět v příspěvku, který jsem zmiňovala hned na začátku. Přiobjednala jsem si rovnou dvě. Doufám, že se do jednoho pustím už tento týden. Vyvolané fotky mi už přišly a teď se jimi probírám a třídím je. Tak se můžete těšit na příspěvky s tvořením alb. Toto album už není skladem. Když zadáte do vyhledávání kartonové album, tak vám to najde další, co ještě mají. Tak jsem objevila to bílé. 

najdete zde

Snad vás příspěvek bavil a třeba i trochu inspiroval. Budu ráda, když mi do komentářů napíšete, jestli si taky tvoříte alba a jak si zdobíte diáře. 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)