pátek 23. dubna 2021

Knižní novinky dětské knížky

Vítám vás u knižních novinek s knížkami pro děti. Na Knihy Dobrovský měli akci 1+1 na dětské knížky. S Lukeho sestrou jsme udělaly společnou objednávku a včera mi balíček přišel. Ještě se mi stala vtipná příhoda s panem pošťákem. Jezdí k nám vždycky ten stejný a už ví, že Tedík štěká, když někdo zazvoní nebo volá. Pan pošťák tedy zazvonil a Tedík hned štěkal. Já jsem zvedla štěkajícího Tedíka do náruče a zvedla sluchátko od zvonku. Tedíka jsem okřikla slovy ticho buď a do sluchátka jsem řekla, že jsem hned dole. Když jsem přišla dolů, pan pošťák mi vesele řekl: "Ještě jsem nic neřekl a už ticho buď." Musela jsem se tomu smát, to mě opravdu pobavilo. :D 


Už jsem vám psala, že mám ráda od svojtky pohyblivé knížky pro děti. Tentokrát jsem vybrala dvě a to- Jak to žije v parku 



a druhou Jak to žije recyklace. Knížky jsou opravdu krásně zpracované a jsem z nich nadšená. 



Dále jsem vybrala knížiky Montessori- Má první knížka ovoce a zeleniny


Montessori Má první knížka o hmyzu a zahradě 


Montessori Tvary 


Montessori box pro miminka Objevujeme zvířata




Na Dobrovském mají opravdu skvělé akce <3

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)