neděle 4. dubna 2021

Kosmetické úlovky za měsíc březen

Vítám vás u březnových kosmetických úlovcích. Tentokrát tu mám věci z Oriflame a dm. 


Jako první mě v Oriflame zaujal Organizér na kosmetiku. 


Po stranách má vevnitř suché zipy a ty dvě přihrádky se na ně dají libovolně přilepit podle toho, jak je potřebujete mít široké 


Pak tu mám krém na ruce a nehty z řady SoftCaress, který krásně voní a na rukách je příjemný, nelepí


Neodolala jsem šumivé bombě do koupele Crystologie Blissful Aura. Pokud ji ještě budou mít, tak si objednám další 


Při objednávce na mě ještě vyskočila za výhodnou cenu Giordani Gold objemová řasenka 


Jako dárek k nákupu jsem dostala Skořicový zázračný kelímek 


I v dm mě zaujaly věci do koupele a to Balea květinový koupelový pudr s vůní vanilky a bílých květů a Balea koupelová sůl granátové jablko a pomeranč 


U koupele ještě zůstaneme, vybrala jsem si Balea sprchový gel s vůní růže a mandarinky, který voní moc krásně 


Už delší dobu jsem měla v plánu si pořídit Alverde sérum na řasy s kofeinem. 


A u posledních dvou věcí byla akce 20x více bodů za koupi libovolného množství rtěnek a micelárních vod. Zaujala mě rtěnka od Rimmel v odstínu Rose Records 140 



Micelární vodu jsem si vzala tu, kterou aktuálně používám a jsem s ní spokojená- Garnier s růžovou vodou 


A co vaše kosmetické úlovky? <3

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

2 komentáře:

  1. Ten organizér vypadá dobře a ty koule do koupele mám taky ráda :)

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)