pátek 13. srpna 2021

Kosmetické úlovky za měsíc červenec

Vítám vás u dalších kosmetických úlovků. Mám tu něco klasicky z Oriflame, dm a něco navíc s levandulí. Pojďme tedy na to. 


Potřebovala jsem sprchový gel, tak jsem si koupila jen u nás v obchodě Palmolive mint a při příštím nákupu jsem tam objevila Dermacol Candy Planet, který má v sobě i třpytky a krásně voní. 


Z Oriflame tu mám dva balzámy na rty. Líbí se mi na nich, že mají obal jako rtěnka. Jsou v odstínech Candy Pink a Tender Peach



Dále tu mám houbičku na make-up 


A hlavně jsem si objednala černou slupovací pleťovou masku na obličej z řady Pure skin, kterou jsem si moc oblíbila 


V dm jsem si klasicky dokoupila můj oblíbený odličovač na oči Nivea


S levandulí tu mám Levandulové máslo a Levandulový olej od Purity Vision 



Po nafocení jsem si všimla, že jsem zapomněla na Levandulovou květovou vodu z výletu na Levandulový statek Bezděkov, o kterém tu brzy bude taky příspěvek :) 


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)