pátek 20. srpna 2021

Úlovky z knihovny

Vítám vás po dlouhé době u knížek z knihovny. Jsou tu knížky ze dvou návštěv. Poprvé jsem vyrazila s Kristýnkou a Tedíkem a mamka se k nám přidala. Podruhé jsem byla s Kristýnkou na návštěvě u našich a vyrazily jsme s mamkou společně. 

První knížku jsem úplně zapomněla vyfotit a vzpomněla si na to, až při vracení a rychle jsem ji ještě vyfotila. Knížka Mateřská, ale  určitě ne dovolená mi padla hned do oka. Byla to příjemná knížka na odreagování. Jedná část tam byla hodně smutná a u té jsem i brečela- netýkala se mateřství.  

Při druhé návštěvě jsem si půjčila rovnou tři knížky 


Paní knihovnice mi doporučila knížky Porodní bába z Benátek a Porodní bába z Harému. 
Porodní bábu z Benátek už mám přečtenou a musím říct, že to chvílemi byla opravdu síla. Na jednu stranu jsem chtěla číst pořád dál, ale na druhou stranu jsem musela musela knížku chvílemi odkládat, abych to vstřebala a vydýchala. Příběh je to opravdu strhující a hlavní hrdinku jsem si moc oblíbila. Teď mám rozečtený druhý díl Porodní bába z Harému a zjistila jsem, že je i třetí díl Benátský proces- Návrat porodní báby. Děj se odehrává pět let po událostech druhého dílu. Knížku jsem si hned zamluvila v knihovně.  


Jako další jsem si vybrala Sisi sen o lásce 


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)