sobota 12. listopadu 2022

Treehouse studio- otevření prodejny

Vítám vás u příspěvku z otevření prodejny Treehouse studio včera 11.11. Mám z nich velkou radost a moc jim to přeju. Prodejna je moc povedená a cítila jsem se tam velice příjemně. <3 Vyrazily jsme s Kristýnky tetou a sestřenicí. Obě jsme tam pro holky něco vybraly. 


Vstup mají zatím takto, ale brzy jim tam budou polepy, jsem na ně moc zvědavá. Určitě to bude moc krásné. Přidávám fotky, které jsem sdílela na fb stránkách Moňulkov




Udělalo mi radost, když jsem viděla na instagramu, že kamínek vzali i na festival Mini do Prahy a nyní jsem ho na prodejně viděla na pultě u pokladny <3 




Holkám se zalíbily dýně a oči :) 






Radost pohledět na jejich výrobky. Těším se na vánoční kolekci  <3 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)