sobota 5. listopadu 2022

Kosmetické úlovky za měsíc říjen

Vítám vás u dalšího kosmetického příspěvku. Tentokrát tu mám věci převážně z dm drogerie. Nakupuji tam moc ráda a hodně využívám akce za body. Za nasbírané body se dá získat pěkná sleva na nákup. 


Jako první tu mám můj oblíbený noční krém od Balea 


Potom dva produkty značky Alverde- Deko Esence s hyaluronem vhodné na pleť, ale i do konečků vlasů. A pak ještě můj oblíbený Roll-on na oči s kyselinou hyaluronovou, který používám každý den 


Udělaa jsem si radost Balea solí do koupele s vůní mandlového mléka a bílých květů 


Koupila jsem si další věc z řady Petry Lovelyhair od Gabriele Salvette a to hnědé linky na oči. Mám v plánu je použít na naši Halloween party. 


V Bille se sbírají body na Funky pop postavičky a jsou tam i postavy z ledového království, takže musíme Kristýnce nasbírat body. Za lak na vlasy byl bod navíc :) 


Měla jsem slevový kód na objednávku na Levandulové farmě a pořídila jsem si Levandulovou vodu Bio, na kterou jsem v létě při naší návštěvě zapomněla. Plus jsem tam ještě vzala Bedrohřej, levandulové víno a dárek pro neteř levandulový polštářek kočičku. 


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)