sobota 11. března 2023

Knížky pro děti

Vítám vás u dalšího příspěvku s knížkami pro děti <3 Mám tu jednu knížku z Luxoru, o které jsem se trochu zmínila v knižních novinkách a další knížku jsou z knihobot.cz. Vyskočili na mě na facebooku. Jako první mě tam zaujala knížka s Mickeym, který je teď u Kristýnky hodně oblíbený. <3 


Nějakou dobu jsem pokukovala po knížce Usínací sbírka sbírka pohádek <3 Líbilo se mi, že je tam spoustu pohádek- hlavně Ledové království a Mickey s Minnie <3 




Vybrala jsem dvě knížky ze série Mickeyho klubík 


Další jsem vybrala Minnie Mouse <3 


Pak se mi zalíbila Barbie a její dobrodružství, ve které jsou tři různé příběhy


A z nostalgie jsem vzala První starosti od Jacqueline Wilson a Witch čarodějky, na které jsme se kdysi dívala :) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)