sobota 21. října 2023

Návrat k blogu

Vítám vás u nového příspěvku. Dlouho tu nic nového nebylo a já doufám, že se mi bude dařit opět přidávat pravidelně.  Moc se na to zase těším. Mám spoustu nápadů, snad se vám budou také líbit. 

Poslední příspěvek jsem přidala v březnu a od té doby to tu stálo. Aktivnější jsem byla na facebooku blogu a na instagramu. 

Ráda změnila úvodní fotku, přeci jen ji mám už hodně dlouho. Pár nápadů se mi už hlavou honí, tak uvidím, co z toho nakonec vznikne. 

Pravidelné měsíční příspěvky jako jsou Kosmetické úlovky, Knižní novinky a Úlovky z knihovny shrnu za těch pár měsíců do jednotlivých příspěvků a poté budu pokračovat v klasických za každý měsíc. 

V květnu byly blogové narozeniny a to 9. Takže příští rok bude kulaté výročí. <3

Užívejte zbytek krásného slunečného víkendu. 



Těším se na vás u dalšího příspěvku :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)