pátek 23. května 2014

Knížka, která čeká na přečtení po zkouškách...

A je to knížka Zlodějka knih. Koupila jsem si ji nějak koncem dubna, a jak už nadpis napovídá číst ji budu po zkouškách. Film jsem viděla, a tak jsem zvědavá na knihu. U filmu jsem si i pobrečela, uvidím jaké to bude u knížky. Kupoval jsem ji s nadšením a už se těším, jak se do ní začtu, ale musím to vydržet, snad se dočkám :D A tady je na ukázku:



8 komentářů:

  1. Zlodějku knih už jsem četla a musím říci, že se mi neskutečně líbila, tak se k ni určitě co nejdříve dostaň:)
    P.S.:Nechceš přidat gadget s pravidelnými čtenáři? Ráda bych se přidala:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to strašně láká si ji přečíst, ale řekla jsem si, že to bude po těch zkouškách. Bych se do toho pak začetla a učení by stálo :D Těším se, jak se na ni budu moct vrhnout :)
      jj děkuji za radu, už jsem přidala :)

      Vymazat
  2. Zlodejku kníh som tiež ešte nečítala, rovnako čaká na prečítanie po recenzných výtlačkoch.. snáď to bude čoskoro. :)
    P.S. Ako už spomínala TeeTee, určite si pridaj gadget s Pravidelnými čitateľmi (GFC), tak sa k tebe dostane viac ľudí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky doufám, že si ji budu moct přečíst brzo :)
      jj děkuji, už jsem to přidala :))

      Vymazat
  3. Tuto knížku si chci prostě hrozně přečíst. Už dlouho. A... stááále nic no. :/

    OdpovědětVymazat
  4. O Zlodějce knih jsem četla už dávno, ale když jsem ji sháněla, tak ji neměli v knihovně, takže jsem si přečetla něco jiného od Zusaka - "Posel" - a líbilo se mi to..:) Tak bych mohla teď o prázdninách začít zase shánět Zlodějku:P

    OdpovědětVymazat
  5. Knížku Posel bych si od něj taky ráda přečetla :)) sháněj, třeba budeš mít štěstí a seženeš ji rychle :))

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)