sobota 24. května 2014

Nové přírůstky k svátku

Jelikož jsem měla před pár dny svátek, tak jsem dostala nějaké knížečky, jak jinak. :) Hodně ráda jsem četla dívčí romány. Už delší dobu jsem chtěla od Lenky Lanczové Šeptej do ticha a Zašeptej do vlasů, abych měla kompletní trilogii- třetí díl Pošeptej po větru mám :) Pak k mým oblíbeným od ní patří Sólo pro Kristýnu. A další dvě knížky Láska z kapek deště a Z deníčku neobyčejné patnáctky je také příjemné počtení. :) Přijde mi to jako příjemná četba na léto s nostalgií na časy, kdy jsem tyto knihy četla ve velkém :))
A tady je fotečka mých úlovků
Už se těším, jak se do nich začtu....

2 komentáře:

  1. moc pěkný design :) Našel jsem tě na fb a začala jsi určitě fajn :) Moje začátky byly hrozné :D Teda... jsem pořád na začátku, ale myslím začátky začátku :) -Určitě přidej do panelů pravidelné čtenáře nebo sledování e-mailem :) Taky třeba knihy, které čteš nebo hodláš číst :).. Držím palce :)
    PS: taky doporučuji upravit komentáře tak, aby mohli přidávat i anonymní lidé a ještě aby se nemusela vyplňovat ta slova, která potvrzují, že nejsem robot :) - může to odrazovat od přidávání komentářů :)

    OdpovědětVymazat
  2. děkuji :) říkala jsem si, že tento design ke mně nejvíc sedí :) zatím se s tím tady učím, tak snad to půjde dobře :D
    jj děkuji za rady, už jsem to nastavila, tak snad správně :D

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)