středa 28. května 2014

„Listiny“ mých knížek

Včera jsem se tedy pustila do vyrábění a popisování :) k uložení jsem zvolila krásně voňavou krabičku od čaje. A první kniha na své listině byla Skleněný pokoj, o které jsem se tu zmiňovala v prvním příspěvku, tak proto :) Zaujal vás takový náhodný výběr knížek nebo už něco takového máte? A nebo máte svůj vlastní systém pro výběr knížek? ;)
Na ukázku menší průběh mého tvoření:
Takhle nějak to začalo

V této části vznikla otázka, jestli to půjde dobře srolovat :D

 A povedlo se :)

 A tady už na ukázku první listina Skleněný pokoj- Simon Mawer

Uložení v krabičce. Už se těším, jak po každém vylosování budou vonět ;)



10 komentářů:

  1. Tak to je moc pěkně udělané, já jsem lempl, já to prostě jen napsala na papírek a hodila do klobouku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se to líbí :) já ráda, tak tvořím, tak mě to k tomu napadlo :)

      Vymazat
  2. Moc pěkně udělaný. Tak na to ty moje barevný papírky přeložený na čtvrtiny a hozený do skleničky od jogurtu vážně nemají. =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se to líbí :) tak účel to splní stejný :D já jsem si z toho udělala takovou zábavu na odlehčení od učení :D

      Vymazat
  3. jeee no to je krasny! ja jsem na rucni veci antitalent, planuju to udelat tak, ze to napisu v pc, vytisknu a hodim do zavarovacky, na vic nemam :( tohle je fakt nadherny!

    roo.rachel.1987@gmail.com
    SOUTĚŽ O NEREZOVÝ ŠEJKR na koktejly nebo kávičku
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/05/letni-soutez.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, jsem ráda, že se to líbí :))
      soutěž vypadá zajímavě, určitě se zapojím :)

      Vymazat
  4. Tak to je super!! :) Já jsem si jenom natrhala barevné papírky a narvala je do sklenice. Už teď mi tam chybí dalších 20 nepřečtených knížek. Už se to tam ani nevejde. :D

    OdpovědětVymazat
  5. děkuji :)) pochvala potěší :) to já teprve uvidím, kolik se tam toho vleze, ale vypadá to, že by mi to mohlo stačit :D

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné, to mě by se nechtělo s tím tak hrát. :)

    OdpovědětVymazat
  7. děkuji :) to já si zase ráda takhle pohraju :)

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)