neděle 14. prosince 2014

Cukroví, svíčka a další věci ;)

Ahojky jsem tu s příspěvkem, který bude o věcech za delší dobu :) V Kauflandu jsem koupila tuto voňavou svíčku skořice a jablka a jsem s ní spokojená, pěkně voní :) Jednu jsem koupila i mamce.


 A takhle ji mám u adventního věnce ;)



Minulý týden jsme doma tvořili cukroví- perníčky, rohlíčky a linecké mňami :) 


Tady se nám krásně pekly perníčky :)





V časopise JOY mají teď krásně voňavé voňavky od Essence plus vzoreček nové vůně B. U. :)



Musím se pochlubit takto krásně mi kvete orchidej :D




Opět koupeno v Kauflandu :D krásné vánoční sovičky, ty zelené se stromečky jsou na pověšení a ty modré jsou na kolíčkách :)


Před chvílí jsme s přítelem zapálili třetí adventní svíčku a tímto vám chci popřát krásnou třetí adventní neděli :)) už se nám ty vánoce pěkně blíží :) <3 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)