pondělí 29. prosince 2014

Vánoční dárečky :)

Ráda si čtu články o vánočních dárcích, a tak se přidávám se svým příspěvek o vánočních dárcích :)
Doufám, že jste si všichni vánoční čas užili :)

Dostala jsem nějaké knížky, ty jsem dávala v minulém příspěvku, nějaké peníze, ručníky, sprcháče, voňavku z oriflame :)




Jackie dostala pamlsky a dečku :)


Vánoce u přítele

Třpytivá halenka

Krásné hodinky :)


Sprcháč od Avonu a hrníček :)


Sprcháč a tělové mléko od Avonu :) oba sprcháče a tělové mléko krásně voní :)


Od kamarádky jsem dostala sadu Palmolive :))


Včera jsem byla u další kamarádky a daly jsme si vánoční dárečky a užily si pohodové odpoledne :)



Dostala jsem tento krásný box, ve kterém je plno krásných věcí :)



Sprcháč a krém na ruce Dermacol černá třešeň, tuto vůni mám moc ráda, krásné vánoční ponožky a záložku do knížky, lepící lístečky s obrázky a svíčky Yankee candle  :)




Krásně voňavé svíčky Yankee candle :))


A co vás čekalo pod stromečkem? :))

2 komentáře:

Budu ráda za vaše komentáře ;)