pátek 12. prosince 2014

Vánoční TAG ho ho ho :))

Narazila jsem na facebooku na příspěvek Katie xx, a tak jsem se rozhodla, že se také přidám :)

(http://katienajmannova.blogspot.cz/2014/12/vanocni-tag.html)

1) Jaké jsou tvoje nejoblíbenější vůně v tomto období?

Různé vánočně voňavé svíčky 


2) Vyrábíš si svůj vlastní adventní věnec v tomto období, nebo si ho kupuješ?

Vyrábím si vlastní adventní věnec, letos jsem vyráběla 2 :)


3) Jaké barvy oblečení v zimě nosíš nejraději?

Nemám vybrané barvy, které bych v zimě ráda nosila, ale před pár lety jsem v zimě ráda nosila fialovou :) 

4) Chodíš raději na procházky nebo jsi doma zachumlaná v dece s teplým čajem?

Záleží jakou mám náladu, někdy se jdu ráda projít do zimy a jindy si ráda zalezu pod deku třeba s čajem :)




5) Když jsi byla malá věřila jsi na Ježíška?

Nepamatuji si to, ale myslím si, že jsem věřila :)

6) Jaké čaje máš v zimě nejraději? Co dalšího piješ v mrazivém období?

Mám ráda ovocné čaje a různé dobré nápoje, co nabízí v restauracích a tak :)
Zjistila jsem podle data u fotky, že je to dneska rok, co jsme si s kamarádkou dávaly tyto výborné „čaje“ viz foto :))


7) Jak vypadá tvůj Štědrý den? Co si dáváš ke štědrovečerní večeři?

Ráno jdu od přítele domů, zdobíme s bráchou stromeček, dáme si něco malého na oběd, odpoledne je to různé, letos ještě nevím, jak to bude a zhruba v pět hodin si dáme štědrovečerní večeři- kapra a bramborový salát- mňam už se moc těším, rozbalíme dárky a k večeru jdu k příteli :) <3 

8) Pečeš cukroví sama? Jaké je tvé nejoblíbenější cukroví?

Cukroví pečeme já, mamka a brácha :) Mám ráda perníčky a vanilkové rohlíčky mňami :D





9) Kdy zdobíš stromeček a jaký styl ozdob máš ráda?

Stromeček zdobíme 24. prosince dopoledne, já a brácha :)  

10) Máš raději zimu nebo léto? Co se ti na zimě líbí nejvíce a co nejméně?

Obě roční období mám ráda :) V zimě mám ráda vánoční atmosféru a když napadne sníh a Jackie si to užívá a dovádí ve sněhu :) Nemám ráda, když už je taková ta vlezlá zima, kdy už si každý říká, kdy konečně bude jaro :D



Nebudu nominovat nikoho konkrétně. Kdo máte chuť pusťte se do toho ;) 
Já se jdu pustit do tvoření dalšího cukroví a bude to linecké :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)