sobota 16. ledna 2016

Knižní novinky

Po delší době je tu knižní příspěvek :) měla jsem slevu asi  20% do knihkupectví Knihy Dobrovský, tak jsem si vybrala knížku Jen jeden den a potom jsme doma měli slevu 35% (na www.kniha.cz myslím) na knihy Mladé fronty a to jsem si vybrala Možná v jiném životě a Nanejvýš čtyři hodiny :))


Možná v jiném životě- Taylor Jenkins Reidová- tady po té knížce jsem už několikrát pokukovala, tak jsem neváhala, když jsem viděla, že spadá do té kategorie knih, na které se vztahuje naše sleva 


Nanejvýš čtyři hodiny spánku- Marléne Schiappa- tato knížka mě zaujala podle popisku a říkala jsem si, že by mě mohla bavit 


Jen jeden den- Gayle Formanová- po této knížce jsem se dívala už několikrát a mám doma z časopisu malou knížečku, ve které je úryvek z této knížky :) 


Dlouho jsem toužila po tomto dalo by se říci deníko- diáři, který je na pět let. Objednávala jsem ho už v říjnu a přišel zhruba až za měsíc- posílali mi maily, že momentálně není dostupný a že ho objednali. Měla jsem obavy, aby vůbec přišel, jelikož jsem objednala dva a ten druhý jsem měla jako dárek :)) taky jsem se bála,  že nepřijde včas, tak jak potřebuji, ale naštěstí to vyšlo a dárek jsem předala podle plánu :) 


Jsem z něj nadšená a každý den si něco zapisuji- i kdyby to třeba mělo být jen to, co mi daný den udělalo radost- i to je důležité. mít radost z maličkostí :) moc se mi líbí ty zlaté stránky po stranách, vypadá to krásně :) 



Na každé stránce máte vypsaná postupně jednotlivá data od 1. ledna do 31. prosince a máte tam kolonky na letopočet- takže si potom jednou nalistujete třeba 23. března a budete tam mít zápisky z let 2015, 2016, 2017, 2018, 2019 pěkně na jedné stránce :)) 



A co vaše knižní novinky? :))

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)