čtvrtek 21. ledna 2016

Seriálová mánie

Ahoj, vítám vás u dalšího příspěvku, který tentokrát bude o seriálech :)) ráda sleduji seriály a možná jsem i tak trochu seriálový maniak :D (nebo jen milovník seriálů? :D) Tento příspěvek jsem už měla v plánu delší dobu, ale pořád jsem si říkala, že ho ještě psát nebudu, teď už je ten správný čas a já se do něj konečně pustila a přibylo mi na seznamu pár nových seriálů (určitě jsem tušila, že mám ještě počkat, že se ještě něco objeví, o čem bych tu chtěla psát). A nyní už k seriálům

Upíří deníky
Tento seriál sleduji už dlouho. Mám pocit, že jako první jsem narazila na knížky a potom jsem zjistila, že je i seriál. Stává se to asi u málo knížek, ale seriál je lepší. Některé věci v knížkách jsou divné až nesmyslné. Seriál se hodně od knížek liší. Nyní běží sedmá série a mě štve, že v seriálu skončila Nina Dobrev (hlavní představitelka). Její postavy jsou skvělé. I když Katherine byla potvora, nešlo, abyste si ji nezamilovali. Tím nechci říct, že nová série mě nebaví. Seriál pořád ráda sleduji a doufám, že se Nina vrátí aspoň na pár posledních dílů. Prostě chci shledání Eleny a Damona. (snad to není jen naivní představa, jistě v to doufá plno fanoušků). :))


The Originals 
Na upíří deníky navazuje další můj oblíbený seriál The Originals, který je spin off k Upířím deníkům. Hlavními postavami je rodina původních upírů. A chytlo mě to skoro stejně jako Upíří deniky. 


Pretty little liars (Prolhané krásky)
Tento seriál tady rozhodně nemohl chybět. Jsem zvědavá, jak se seriál bude dál vyvíjet, jestli se dozvíme odpovědi, na které už tak dlouho čekáme a všechno se konečně vyjasní (moc tomu nevěřím, ale tak třeba překvapí :D ). Jsem ráda, že už začalo pokračování šesté série. 


Once upon a time (Bylo, nebylo)
Tento seriál jsem začala sledovat v prosinci. Momentálně myslím běží nějak kolem půl šesté na Prima cool. Na seriálu mě zaujalo prolínání pohádkového a reálného světa, uvěznění pohádkových postav ve městě, ve kterém se zastavil čas a pohádkové postavy si nepamatují, kdo ve skutečnosti jsou, mají dané falešné vzpomínky.  


Awkward (Nešika)
Tento seriál jsem začala sledovat teprve minulý týden. Ze začátku mi seriál připadal zvláštní a i některé postavy, ale zaujal mě, pobavím se u něj a sleduji ho ráda. Je o dívce, která prožívá strasti a radosti na střední škole a píše také blog (to mě zaujalo jako první, když jsem si o seriálu četla :D). 


Game of thrones (Hra o trůny)
I já patřím k těm, kteří si tento seriál oblíbili. U tohoto seriálu není dobré mít oblíbené postavy, jelikož zde postavy jednoduše řečeno umírají dost rychle. Jsem zvědavá, jak to bude dál pokračovat a už se těším na nové díly. Víc se o seriálu rozepisovat nebudu, chce to ho prostě vidět a uděláte si obrázek sami. Někdy něco slovy popsat ani nejde... 


The walking dead (Živí mrtví)
Seriál o zombie apokalypse a skupině lidí, kteří se snaží přežít. S napětím člověk čeká, jak to s hrdiny seriálu bude. Podle mě tu jsou postavy, které vás vyloženě štvou, nechápete, proč se tak chovají a ve většině případů svým chováním zavaří ostatním a vždycky to někdo odnese. Pak tu jsou postavy, kterým prostě fandíte.   


Průměrňákovi
Ani tento seriál tu nemůže chybět. Rodina Heckových je prostě boží. Nasmějete se u jejich denních rodinných a dalších starostí a prostě je žerete. :D Seriál jsem si opravdu zamilovala a všechny díly jsem viděla aspoň čtyřikrát. Prostě je to jeden z těch seriálů, který vás nikdy neomrzí a můžete se na něj dívat pořád dokola. 

Sex ve městě 
Teprve před pár lety jsem tento seriál pořádně viděla od začátku do konce (do té doby jsem vždycky viděla nějaký náhodný díl v tv). I tento seriál patří k těm, ke kterým se člověk rád vrací a příběhy Carrie, Charlotty, Mirandy a Samanthy vás nikdy neomrzí,  


The Carrie diaries
Tento seriál souvisí s tím předchozím, protože se vrací ke Carrie, která je na střední škole. Seriál se mi moc líbil, škoda, že nejsou další díly. Bylo to zajímavé sledovat vývoj mladé Carrie, její strasti a lásky.
The secret circle (Tajný kruh)
Tento seriál je podle knížek od autorky, která napsala Upíří deníky. Knížky jsem četla a těšila jsem se, až se podívám na seriál. Seriál má jen jednu sérii, která skončila napínavě a mohla v další sérii skvěle pokračovat. Takže pokud nechcete být naštvaní jak já, že seriál skončil v ten nejhorší moment, tak se na něj nedívejte :D takhle mě varovala kamarádka a stejně jsem na ni nedala :D 


The lying game (Hra lží)
Tento seriál je na tom podobně jako předchozí, taky skončil, když ještě neměl. U tady těch seriálů je to proto, že se tolik nechytli u diváků, a tak rozhodli, že další díly nebudou. A když jsem si tohle četla na internetu, tak jsem u toho nadávala, že když u nás nemá seriál úspěch, je alespoň nějak ukončený... Seriál je podle knižní série od stejné autorky, která napsala Prolhané krásky. Knížky jsem četla, ale zatím ne všechny díly, co u nás vyšly. Ani už nevím u jakého dílu jsem skončila, knížky jsem si půjčovala v knihovně. Oba seriály mě bavily a o to víc mě štvalo, že to takhle utli.


Chirurgové
Tento seriál jsem sledovala už před lety. Moje nejoblíbenější postava byla Izzie. To si moc dobře pamatuji :). Ráda se na něj podívám i teď a mám v plánu se na něj podívat od začátku :) U tohoto seriálu se člověk nasměje a taky si pobrečí...
Jak jsem poznal vaši matku
Tento seriál jsme s přítelem začali sledovat v létě na dovolené. Když jsme se vrátili z nějakého výletu na chatu, pustili jsme si tv a na prima love zrovna tento seriál běžel, tak jsme si ho takhle začali pouštět každý den na té dovolené. Jak jsme se vrátili, tak jsme se podívali na všechny díly. Je to prostě skvělá parta a člověk se u toho hodně nasměje, Musím říct, že z konce seriálu jsem měla rozpolcené pocity a zrovna nadšená jsem z něho nebyla. Nelíbilo se mi, jak to skončilo, čekala jsem jiný konec. Ne takový hořkosladký nebo jak to nazvat.

Mrtví jako já 
A přeci jsem přišla na seriál, na který jsem zapomněla a musela jsem ho sem dát. Seriál jsem před několika měsíci sledovala s přítelem a oba nás bavil. George byla normální dívka, která odmlouvala rodičům, štvala ji sestra a studium jí připadalo zbytečné. Všechno se změnilo, když George zabilo záchodové prkýnko z kosmické stanice. Neocitla se však na onom světa, její smrťák zrovna přebral svou poslední duši a ona musí zaujmout jeho místo. S touto situací ji seznamuje Rube, který vede místní smrťáky....Rozhodně seriál můžu doporučit :)



Snad jsem na nějaký seriál nezapomněla, i když pořád mám pocit, že jo, ale nemůžu si vzpomenout, jestli jsem ještě nějaký v blízké době sledovala :D. A co vy sledujete některý z těchto seriálů nebo jste sledovali? :)) Já jdu momentálně kouknout na další díl Nešiky a potom si pustím nový díl krásek :) Přeji krásný zbytek večera :) Pa 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)