úterý 5. ledna 2016

Yankee Candle- přišel balíček

Neodolala jsem vánočnímu výprodeji Yankee Candle svíček (zmiňovala jsem se o tom v jednom z přešlých příspěvků). Tomu se odolat nedalo (škoda, že jsem nevěděla, že i Lush má výprodej, něco bych si objednala, všechno už bylo vyprodané, když jsem to zjistila :D)
Dneska mi balíček přišel- jupí :) přes den jsem se učila a celé odpoledne jsem se těšila, až ho otevřu :) hned jsme si s přítelem zapálili svíčku Cosy by the Fire a voní úžasně, moc se mi líbí :) docela se mi i zlepšila nálada :D a teď už k fotečkám










 Vosky jsou- Christmas Memories, Berry Trifle, Oud Oasis, Christmas Eve a Sugared Apple


 Votivní svíčky jsou Beach Holiday, Snow in Love, Candy Cane Lane a Witches Brew


 Ve skle jsou Witches Brew,


 již zmiňovaná Cosy by the Fire

a Winter Glow :))


krásně nám provoněla pokoj :))


Využili jste také výprodeje? :) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

2 komentáře:

  1. Taky jsem si pár votivek ve výprodeji objednala, už se jich nemůžu dočkat ♥.

    tpatc.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se nemohla dočkat :))Jaké vůně sis objednala? :)

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)