pátek 19. února 2016

Kosmetické úlovky za měsíc leden

Tento měsíc budou kosmetické úlovky malé. Minulý měsíc toho bylo spoustu, jelikož jsem měla narozeniny a byly vánoce, takže se toho hodně nakupilo. Za měsíc leden zde mám pouze 4 věci :)


Jako první tu mám lehký fixační pudr od Dermacol, který jsem koupila v akci v DM drogerii, chtěla jsem ho už delší dobu a konečně jsem si ho koupila :) 


Z Oriflame jsem si objednala pleťovou masku Swedish SPA- zatím jsem ji použila jen jednou (musím to napravit) 

 

 

 A další věc z Oriflame je černá tužka na oči The ONE, u které si nejsem jistá, jestli ji budu používat nebo ji někomu dám


A poslední věcí tu je korektor od Catrice :)) chtěla jsem vyzkoušet i tento v kelímku 



A co vy a vaše kosmetické úlovky? :))

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;)

2 komentáře:

  1. Já si dala takovou malinkatou kosmetickou stopku, prostě musím dopotřebovat všechny otevřené kelímky, tuby, lahvičky.....:-)

    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu :) já si zatím dala malé omezení, aby toho nebylo velké množství :))

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)