čtvrtek 25. února 2016

Staré časáky, seriály, filmy a další

Vítám vás u dalšího příspěvku, který bude dneska zaměřen trošku netradičně, v pondělí jsem se dala do přebírání věcí v šuplíku pod postelí, ve kterém jsem měla hlavně plno časopisů, a tak jsem si řekla, že vám některé z nich ukážu a ještě další věci, které se tam ukrývaly. Tak pojďme na to :) 

V šuplíku jsem měla naskládaných plno hromádek časopisů- Bravo, Popcorn, Bravo Girl, Dívka, Top dívky...


Největší hromádky jsou s časopisem Top dívky, jelikož jsem jednu dobu měla předplatné 


Také jsem narazila na jedno číslo časopisu Sweet 17, u kterého si vůbec nepamatuji, že existoval (myslím si, že už není, aspoň jsem ho nikde neviděla)


Také jsem si kupovala různé speciály- Fotoromány, diáře, Mystery příběhy a další 


Nejvíc můj oblíbený časopis byl TV Tip seriál- mám čísla od roku 2001 do roku 2005, ne všechny, ale i tak je toho dost, pro seriálového (trošku) maniaka to byl TOP časopis :D 


I dva speciály TV tip seriálu mám- ty mi samozřejmě nesměly chybět :) 


Pamatujete na Witch? 


Nějaká starší čísla 

Květnové číslo 2004


Únorové číslo 2003

Březnové číslo 2003


Říjnové číslo 2002


Opět říjnové číslo 2002


Nechala jsem si i nějaké starší časopisy, které jsme si kupovali na ZŠ na prvním stupni jako je Méďa Pusík, Sluníčko a Mateřídouška 



A hlavně jsem si nechala schovaný nejspíš můj úplně první časopis- a je jím časopis Barbie (1995), ve kterém jsou prázdná místa a ta se musí podle čísel doplnit nálepkami, které mi mamka kupovala- byly to papírové balíčky s nálepkami :)



Další věcí, co jsem s časopisy dělala, bylo vystřihávání obrázků mých oblíbených seriálů, herců, hereček a tak a potom lepení do sešitů nebo vkládání do složek, plus jsem si nějaké obrázky tiskla, abych jich měla ještě víc :) 

Jako první tu mám sešit se seriálem Rodinná pouta, který jsem pravidelně sledovala (poté byl přejmenovaný na Velmi křehké vztahy) dokonce mám i knížku Rodinná pouta (jeden díl) 




Další sešit obsahuje obrázky z více seriálů a filmů s různými mými popisky, byly to seriály- Sheena - mladá dívka žije a bojuje za práva přírody i zvířat v divoké džungli; Titáni, Sandra princezna rebelka, Milagros, Esmeralda (kdo by neznal tento seriál), Antonie, O ztracené lásce...


Na dalších stránkách je seriál  Elisa z Rivombrosy, který si absolutně nepamatuji, ale evidentně jsem ho ráda sledovala 


Jako další je klasika Sabrina mladá čarodějnice, snad každá jsme ho v té době sledovala 


Sue Thomas: agentka FBI- seriál o hluché agentce a jejím skvělém pejskovi, u kterého si pamatuji jméno, ale nevím, jak se píše- vyslovuje se Lívaj 


U seriálu Sedmé nebe si pamatuji, jak jsem ho začala sledovat, hledala jsem něco, na co bych se mohla podívat a dívala jsem se do programu, co zrovna dávají a tento název mě zaujal, tak jsem si řekla, že se podívám, o čem to je a seriál se mi hodně zalíbil a stal se jedním z mých oblíbených, taky jsem o něm řekla kamarádce a začala ho sledovat. Schválně jestli si ho ještě pamatuje :D zkusím zjistit :) 



Moje tři oblíbenkyně- Natalia Oreiro, Thalia a Julia Roberts- ráda jsem sledovala seriály s nimi a s Julii Roberts filmy 

Natalia Oreiro- Divoký anděl, Kachorra- tyto seriály jsme sledovaly ve třídě hodně na ZŠ, to si moc dobře pamatuji ;) 


A i seriál s herečkou Thália jsme hojně sledovaly- Rosalinda 


S Julií Roberts jsem ráda sledovala Pretty Woman, Nevěsta na útěku a  Erin Brockowich 


Také vás tenkrát pohltil seriál Medicopter 117? (taky jsem ho sledovala s jednou z mých kamarádek a taky s mamkou), ještě pořád mám u postele mini plakát a obrázky s postavami ze seriálu, kde je popsané kdo je kdo 


Anne Hathaway a Deník princezny prostě TOP, mám doma i knížku Princezna v zácviku od Mag Cabot :) 


Past na rodiče- tento film mám ráda od 4. třídy- pamatuji si to, protože jsme se na film dívali ve škole a potom jsme o něm psali slohovou práci a že to bylo ve 4. třídě si pamatuji podle podle učitelky, jelikož ji jsme měli za třídní jen jeden rok a to právě v té 4. třídě :) 


Filmy se Sandrou Bullock jsem si také oblíbila- Slečna drsňák, Síť, Nebezpečná rychlost a další...nejvíce se mi líbí film Dům u jezera (líbí se mi nejvíc, ale název si nepamatuji :D) Kdo jste neviděl, tak si ho určitě pusťte ;) mám chuť se na něj zase podívat :) 


Gilmorova děvčata- to frčelo hodně, moje oblíbená postava byla Lorelai 


Další český seriál, který jsem večer sledovala byla Pojišťovna štěstí 


I Zoufalé manželky mám ve svém sešitě 


V létě jsem s dědou sledovala seriál Ztracený svět- postavy seriálu musí přežít ve světě dinosaurů a najít cestu zpět, tento seriál si pamatuji a s napětím jsme ho sledovali :) 


Další seriál jsem pro změnu sledovala s mamkou a je jím Julie Lescaut, nejraději jsem měla scény, ve kterých byly její dcery Sarah a Babou :) 


Spešl sešit jsem si udělala na Hilary Duff, některé obrázky mám z časopisů a některé jsem si vytiskla tenkrát v knihovně, 1 A4 stála 1, 50,- :D 




Tady přecházíme od sešitů ke složkám, první složka je o seriálu Buffy přemožitelka upírů- taky v té době hodně sledovaný seriál :) 



U seriálu Veronica Mars si taky pamatuji, jak jsem ho začala sledovat, bylo to v létě u babči a u dědu, koukala jsem na telku s dědou a seriál se nám zalíbil, že jsme ho začali sledovat pravidelně :) 



Největší složka je věnovaná sérii Twilight :) o tom jsem nasbírala snad nejvíc :) tuto sérii jsem si zaminĺovala- knížky i filmy, kromě prvního jsem na všech dílech byla v kině- vždycky nám přišel ten rok do dalšího dílu nekonečný 




Speciály z časopisu Popcorn mi opět nesměly chybět :)


Zaujal mě tento obrázek, na který jsem narazila při třídění obrázků na vyhození. Zaujalo mě, že dříve se u nás seriál Dva a půl chlapa jmenoval Dva a půl muže, tak jsem si řekla, že se s vámi o to podělím ;) 


A pár let zpátky jsme s mamkou sledovaly seriál Volání mrtvých (seriál bohužel utnuli a nedokončili)- hlavní hrdinka Tru (v originále je název Tru calling) má zvláštní schopnost a pracuje v márnici, na první směně slyší volání o pomoc od jedné z mrtvých  a další ráno se probudí a prožívá ten den znovu a snaží se ženu, která ji požádala o pomoc zachránit...




A co vy jaký býval váš oblíbený časopis nebo seriál? ;) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;)

29 komentářů:

  1. Mali sme podobné obľúbené časopisy. Zaujímavý článok. ☺
    Bibiána Navrátil's blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) říkala jsem si, že by to mohlo být pro někoho zajímavé :)

      Vymazat
  2. ja som niekedy dááávno pradávno čítala tiež bravo a kamaráta pamatam si ešte na časopis IN :D :D

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je dobrý :D :) já jsem si koupila předminulý rok časopis Kamarát, když jsme s přítelem byli na dovolené na Slovensku- myslím, že v něm byl nějaký dobrý plakát, tak jsem si ho musela koupit :D

      Vymazat
  3. U mě vyhrávala Dívka, dost mě naštvalo, když ji zrušili. :/
    Sweet 17 vycházelo jen krátce, něco jako Šťastná 13. Udrželi se rok, maximálně dva a pak se s něčím spojili...
    Taky jsem si články vylepovala, nejprve Harryho Pottera a pak různých skupin, třeba US5 nebo Jonas Brothers :D

    Dívka z venkova

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, škoda, že ji tenkrát zrušili, na základce jsme si ji ve třídě hodně kupovaly :)
      Tak to jsem ráda, že nejsem jediná, co takhle vylepovala :D já jsem k tomu vždycky přivedla nějakou kamarádku a pak jsme vylepovaly spolu :D

      Vymazat
  4. Tak já jsem kupovala Bravo, Dívku a spoustu dalších. Všechno už jsem vyházela, ale možná by se nad tím moje děti v budoucnosti dost pobavily.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by se beztak pobavily....já se nad některými čísly pobavila :D

      Vymazat
    2. Dobry den prosim vas je to este aktualne ze mate special tv tip serialu osklivka betty a thaliu a nataliu oriero ak ano rad by som to od vas kupil dakujem vam velmi pekne

      Vymazat
    3. Dobrý den, už není. Časopisy jsem probírala a vyhazovala

      Vymazat
  5. Prosim vas nahodou tv tip serial nemate vsetky cisla na predaj blizsie ma kontaktujte na emaile mmmikoss27@gmail.com.

    OdpovědětVymazat
  6. dobry den mal by som zaujem ak mate nieco o natalie oreiro napiste mi prosím na email petulko.armany@gmail.com diky

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná sbírká! Měla jsem to podobně, Twilight je má největší sbírka :-D Také jsem si vystřihovala obrázky ze seriálů a lepila si je do sešitku, jsem ráda, že jsem v tom nebyla sama! Prosim prosim, nemohla by jsi oskenovat nebo alespon vyfotit co máš o Shakiře? Moc tě prosím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) To jsi rozhodně sama nebyla :D podívám se, co mám k Shakiře a můžu to oskenovat :) Napíšeš mi mail, kam ti to poslat? :)

      Vymazat
    2. sabinka.novotna@seznam.cz
      děkuji moc :-)

      Vymazat
  8. To je senzační sbírka! Dostala jsi mě do úplné nostalgie díky časopisu Barbie z roku 1995, který jsem též vlastnila. Bohužel ho už dávno nemám :/ A taky mě potěšilo, že i někdo jiný kromě mě byl takový blázínek do sbírání fotek zpěváků, herců atd. Já mám doma velké sbírky Britney Spears a Christiny Aguilery :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pamatuji si, jak jsem nadšeně chodila s mamkou do trafiky pro nálepky (dnes už tam ta trafika není, byla to taková ta bouda), ten časopis jsem měla moc ráda :) A vím, že mě pak mrzelo, že tam těch nálepek nemám víc, nějak jsme to pak přestaly kupovat. Tak to jsem ráda, že byl někdo taky takový blázínek do sbírání jako já :)

      Vymazat
    2. @Mojecelebrity prosim mate tieto zbierky konkretne Christina Aguilera na vymenu pripadne na predaj? dakujem pekne ♥ v pripade, ze este ich mate sa mi prosim ozvite na simona.bajanova@gmail.com ♥

      Vymazat
  9. Dobrý deň, ak sa chcetezbaviť starých bravíčiek a Natalie Oreiro tak mi môžete napísať mail :)

    mail: nikoleta.bedrichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den máte ještě speciál kobra 11 ráda bych ji od vás koupila. A nějaké tv tip seriály s dobrou 11 a s Erdoganem Atalayem

      Vymazat
  10. Kdyžtak napište na email. mirkahruba5@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Dobrý večer nebo den.
    Sháním všude pro manželku k narozeninám.
    Nemáte náhodou ještě k prodeji ten speciál k seriálu Kobra 11?
    Děkuji za odpověď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, omlouvám se za pozdní odpověď. Nějaké časopisy mám ještě u rodičů. Zjistím, jestli tam ještě speciál je :)

      Vymazat
    2. Monulka, prosim ozvite sa mi na mail Simona.bajanova@gmail.com ohladne, ci ste nasli nieco s Thaliou a Christinou Aguilerou, bola by som strasne strasne moc vdacna dakujem ♥

      Vymazat
  12. dobrý deň, strašne moc ma zaujíma všetko s Christinou Aguilerou a Thaliou a chcela by som sa opýtať , či by sa dalo nejak toto od Vás kúpiť. mail: simona.bajanova@gmail.com... prosím ozvite sa mi ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, podívám se u rodičů, co tam ještě mám a dala bych vám vědět :)

      Vymazat
  13. Dobré odpoledne, psal jsem Vám na e-mail, prosím o odpověď

    OdpovědětVymazat
  14. Krásný den všem, kdyby náhodou měl ještě někdo zájem o nějaké časopisy, tak už je nemám :)

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)