čtvrtek 16. června 2016

Balíček- Poklady kancelářské myšky 2

Vítám vás u dnešního příspěvku :) opět jsem si objednala krabičku Poklady kancelářské myšky (na rozbalování té první se můžete podívat ZDE) a dneska mi přišla :) na balíček jsem se už moc těšila :) Na facebookové stránce kancelářské myšky byly na prodej tři zápisníky Malého prince+ k němu byly ještě nálepky Malého prince, byla jsem rychlá a zápisník jsem si stihla objednat a rovnou jsem si objednala i krabičku.
Krabičku si můžete objednat ZDE ;)



Jako první jsem v balíčku našla nálepky a zápisník Malého prince a pod tím byla krásně zabalená krabička :)

 Malý princ <3




Krabička byla opět ovázaná a s cedulkou Poklady kancelářské myšky (tu minulou cedulku jsem si vystavila v knihovničce, moc se mi líbí, tady tu k ní přidám)

 Obsah krabičky je v balícím papíru s nálepkou srdíčka s nápisem for you

 Nejdříve jsem si přečetla průvodní dopis a potom jsem se hned vrhla na obsah krabičky


 První jsem z krabičky vytáhla kvitečkované pouzdro s krajkou, které je moc krásné :)

 Ukrývaly s v něm nálepky, propiska, washi páska a kancelářská sponka



Velikou radost mi udělal kryt na klíč Mimoně, to je přesně pro mě- už mi zdobí klíče, taky se mi moc líbí lepítka kočičky, u které se poskládá krabička a ona je v ní :) pak tu jsou odolnější lepítka než jen ta papírová a puntíkovaná washi páska

 Další malé roztomilé nálepky

 A potom spousta platíček nálepek <3


K těmto nálepkám musím něco zmínit- před nějakou dobou jsem si koupila sadu záložek do knížek a byly na nich úplně stejné obrázky jako na některých těchto nálepkách :)

 Krabička mě opět moc nadchla a zase je mi jako ušitá na míru :) už se těším, jak si ozdobím a vyplním zápisník Malého prince :) Určitě můžu krabičku doporučit, s paní je rychlá a příjemná domluva :)
Věřím, že si zase krabičku někdy objednám (nedá se odolat) :D


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

4 komentáře:

  1. Krabičku jsem si objednala před pár dny a už se nemůžu dočkat až dorazí! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem to tak měla :D máš se na co těšit ;) krabička je parádní :)

      Vymazat
  2. Zápisník i samolepky vypadají nádherně. Bylo by mi líto do něj psát.

    Washi pásky, pouzdro, propiska, sponka, vypadá to úžasně, ale nejlepší jsou ta kočičí lepítka :) A těch nálepek...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že zatím jsem do něj nezačala psát, tak snad se odhodlám :D
      Všechno je to úžasné, jsem z toho opravdu nadšená, ta kočičí lepítka se mi taky moc líbí, ještě jsem si to neposkládala :) Těch nálepek je kupa :)
      Kdyby jsi chtěla vidět ještě více, můžeš se přidat na facebookovou stránku k blogu- Moňulkov- můj svět & já, budu ráda, když se budeš chtít přidat :) Přeji pěkný večer :)

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)