pondělí 27. června 2016

Knižní novinky

Vítám vás u dnešního příspěvku, který bude věnovaný dalším knižním novinkám :) V těch minulých jsem vám psala, že mi ještě chybí dvě knížky z mého knižního wishlistu a také, že jsem si je už objednala. A tady je máte :)


Knížky jsem opět objenávala z megaknihy.cz :)

Jdeme na rozbalování :)


V balíčku jsem měla ještě slevy, nálepku a záložku :)

Ke dvěma knížkám z wishlistu jsem si objednala ještě jednu navíc a to Hra o trůny Vznešené rody Západozemí Série 1- 5.

Z knižního wishlistu mi ještě chyběly Girl online na turné- Zoe Sugg a Roztomilé malé lhářky Nemilosrdné- Sara Shepard :)

Můj knižní wishlist :) 

Co vy máte nějaký knižní wishlist? :) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;)

6 komentářů:

  1. Tak hry o trůny mě docela lákají :) Komiks se mi moc nelíbil a seriál zase miluji, tak jsme zvědaavá na knihu :)
    Katy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky seriál miluju a kniha se mi líbí, jsem s ní spokojená :)

      Vymazat
  2. Krásné přírůstky :) Hlavně Hra o trůny.
    Jsem zvědavá, jak dlouho bude trvat, než se tvůj wishlist zase naplní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Hra o trůny je super :)
      To jsem taky zvědavá :)

      Vymazat
  3. Pěkný knížečky :) Ke lhářkám se snad taky někdy dostanu, četla jsem asi dva díly, ale potom nějak z knihovny všechny knihy od autorky zmizely, tak je musim sehnat jinde. Jinak Hru o trůny ma strašně ráda, jak knížky tak seriál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Já se musím podívat, u kterého dílu jsem skončila, nějak si to už nepamatuji :) Taky mám moc ráda Hru o trůny :)

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)