pondělí 29. srpna 2016

Mé knižní série /16/

Vítám vás u další knižní série. Pro tento příspěvek jsem vybrala knížky Rozděleni časem Bouře a Rozděleni časem V pasti :) Knižní série má mít tři díly, ale u nás bohužel třetí díl k dostání není a ani nebude :( psala mi to jedna blogerka, která se ptala před nějakou dobou nakladatelství a nemají v plánu třetí díl vydávat. Což je velká škoda, rozhodně bych chtěla vědět, jak to všechno dopadne.



Díl Bouře jsem měla půjčený z knihovny a rozhodla jsem se, že si ho koupím i s druhým dílem na databázi knih, pak jsem na to nějak zapomněla a po čase jsem si ve zprávách všimla, že jsem tyto knížky sháněla a opět jsem po nich zatoužila, tak jsem napsala pár lidem, kteří je nabízeli a tentokrát se na mě usmálo štěstí, knížky jsem sehnala a ještě i za dobrou cenu :) Příběh zajímavý už tím, že hlavní hrdina cestuje časem a stává se mu přitom plno zvláštních věcí a dozvídá se něco více o své rodině... 


Knížky vám můžu doporučit, pokud máte rádi příběhy ozvláštněné třeba cestováním v čase. Jen je škoda, že se nedočkáme třetího dílu :( 


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

2 komentáře:

  1. Knížky mám doma a nebyly špatné, ale mohly být i lepší. To, že nikdo nevydá třetí díl mě vážně štve. Když už něco načnou, měli by to také dokončit. Takhle se nikdy nedozvím konec :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Série by měli vydávat celé, ať víme, jak to dopadne...štve mě to, že ten poslední nevydají, zajímá mě, jak to dopadne

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)