pátek 4. listopadu 2016

Kosmetické úlovky za měsíc říjen

Vítám vás u dalších kosmetických úlovků :) Zase ten měsíc tak rychle utekl, máme tu už listopad a za chvíli budou vánoce- na ty se každý rok moc těším :) Předevčírem jsem už balila první várku vánočních dárků :)


Už mi začaly docházet suché šampony od Batiste, které jsem si moc oblíbila, tak jsem si v DM drogerii vybrala tento Sweetie s krásným obalem, který je limitovaná edice a chtěla jsem ho vyzkoušet :)


Za měsíc říjen se mi sešly tři produkty značky Essence 


Quattro očních stínů jsem měla v časopise Joy a jelikož tam bylo více produktů značky Essence, koupila jsem si časopis ještě jednou s mono stínem s názvem 12 are you grey?, který se mi moc líbil, (akorát je nějak uvolněný, v obale nedrží a litá v něm)  


A jako poslední věc od Essence tu mám lak na nehty- odstín 03 take me to the clouds, u kterého jsem se těšila, jak bude lesklý, ale ve výsledku je na nehtech matný (zmiňovala jsem se o tom již v příspěvku Podzimní rozjímání, který najdete ZDE), ale i tak se mi líbí :) 


V říjnu jsem byla na otevření Havlíkovy přírodní apotéky v Olomouci (psala jsem o tom ZDE) a koupila jsem si Český krém (s meduňkou, mateří kašičkou, rakytníkem a mákem), který je určený pro všechny typy pleti  


Jaké jsou vaše kosmetické úlovky za měsíc říjen? 
Máte zkušenosti s kosmetikou Havlíkovy přírodní apotéky? :) 


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

2 komentáře:

  1. Od Havlíkovy apotéky jsem vyzkoušela 3-minutovou ranní masku a byla skvělá :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)