úterý 15. listopadu 2016

Wishlist

Vítám vás u dnešního příspěvku :) V knižních novinkách (ZDE) jsem vám ukazovala knižní wishlist, který jsem si už splnila a pomalu se mi opět začal plnit, a tak jsem si řekla, že bych vám ho sem dala plus ještě pár dalších věcí :) Třeba vás něco zaujme a inspiruje. Nebudu sem psát vše, ale jen některé věci, co mě ještě napadly při psaní příspěvku. Tentokrát je nemám nikde vypsané na papír. Jednu z knížek, které tu mám jsem si už objednala a taky jsem objednávala nějaké další dárečky na vánoce. Co vy nakupujete už na vánoce? :)
Do zítra do 12 hodin je den dopravy zdarma, tak toho využijte ;)    

Život po tobě
Po přečtení Než jsem tě poznala, jsem se těšila, až se podívám na film. Poté jsem zjistila, že bude další díl a čekala jsem, až na začátku listopadu vyjde. Zatím jsem si ji teda neobjednala, třeba na mě bude čekat pod stromečkem :) Jsem zvědavá, jak bude příběh pokračovat a kam se její život posunul.


Lahodně s Ellou
Další knížky, co mě zaujaly, jsou Lahodně s Ellou a Lahodně s Ellou každý den. Máte někdo tyto knížky doma? :)


Lahodně s Ellou každý den



Továrna na sny- Anie Songe
S Anie jsem se setkala i osobně (psala jsem o tom ZDE) a na její knížku jsem se moc těšila :)



Zoella taštička
Už delší dobu chci tuhle taštičku od Zoelly Just say yes, ale momentálně ji nemůžu nikde sehnat, měla jsem uloženou stránku, ze které se dala objednat, ale už tam není

zdroj

Plus se mi líbí ještě tato také od Zoelly :) 

zdroj

A taky se mi líbí pár věcí od holek z A cup of style :) 
Sada 5 placek 


Sešit ACOS 


Hrnek 

Co máte vy na svém seznamu? Budu ráda, když se podělíte v komentářích. :)

Těším  se na vás u dalšího příspěvku :) 

6 komentářů:

  1. Ta taštička s morčetem, sešit a hrnek jsou dokonalé věci! Asi o tom budu také uvažovat :D :)
    podmrakem.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to jsou :) to jsem ráda, že se ti to taky zalíbilo :)

      Vymazat
  2. Všechno je to nádherné. Vážně bych se na tyhle tvoje články neměla dívat, inspiruje mě to ke špatným věcem :D

    Když se vrátím k té knize, tak jsem asi jediná, komu se Než jsem tě poznala nelíbilo...nebo minimálně jsem z toho nebyla nadšená. Ale možná, mě něco časem přeci jen zvyklá na druhý díl. Jsem tak snadno ovlivnitelná :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já ráda inspiruji :D

      Tak třeba se fakt do něho někdy pustíš :) :D Já už se těším, až si přečtu další díl :)

      Vymazat
    2. Ty neinspiruješ, ty mě kazíš :D

      U mě je možné všechno :D

      Vymazat
    3. I tak se tomu dá říkat :D

      Uvidíme :D

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)