středa 30. listopadu 2016

Výlet do Curychu

Vítám vás u dnešního příspěvku :) Minulou středu jsem s kamarádkou vyrazila na výlet a vydaly jsme se do Curychu. Ve středu k večeru jsme jely vlakem do Prahy a poté v jedenáct autobusem do Curychu. Tam jsme dorazily kolem půl desáté ráno. Spaní v autobuse dalo hodně zabrat, nevěděly jsme už, jak si sednout, kam dát nohy, aby se nám sedělo a spalo trochu pohodlně. Vůbec jsem nemohla usnout a pořádně jsem usnula po čtvrté hodině.


Po příjezdu jsme se jako první vydaly na trhy na nádraží, kde bylo plno krásných stánků :) 








Mám ráda sněžítka, tak jsem si jedno koupila- Curych :)


U jednoho stánku vyšívali jména na oblečení, které prodávali- třeba dětské čepičky, zástěry a další věci. Nám pán vyšil jména na papír, jen tak :) 


Je to moc krásné a udělalo nám to velkou radost :) 


Potom jsme se šly projít po městě směrem k dalším vánočním trhům 













Cestou městem  mě ve výloze zaujaly tyto foťáky, já mám doma ten fialový. Kdyby tak stály našich 79, :D 



Těšily jsme se na večer, až budou všude svítit světýlka 


Drahé (jako všechno tady), ale moc dobré, hned bych si to dala znovu, mělo to na sobě nějakou česnekovou směs a bylo to zapečené 


Měly jsme v plánu, že si dáme v Curychu punč a to jsme si splnily :) <3



Kolem půl šesté jsme se šly podívat na zpívající strom a to bylo naprosto úžasné 


Při večerní procházce, než jsme šly na autobus, jsme se zašly podívat do mega hračkářství, které mělo asi tři patra a trochu jsme si tam pohrály :D

 

Třeba s tady tou hmotou, jezdily autíčkem na autodráze a tak, byla to sranda D potom jsme se vydaly na trhy na nádraží, kde jsem si koupila to sněžítko a šly jsme zpátky na autobus. Z Curychu jsme odjížděly kolem půl deváté. Jelikož jsme byly děsně utahané a předešlou noc jsme spaly málo, tak jsme usnuly docela rychle a se spaním to bylo lepší. 


V Praze jsme byly před sedmou hodinou a zašly jsme si na výbornou snídani. Potom jsme metrem jely na Vyšehrad a zašly jsme na Olšanské hřbitovy, kde jsem byla poprvé. 




Jelikož jsem byla dost utahaná a nebylo mi dobře, zajely jsme do Palladia, zašly si na oběd do Výtopny, kde nám dovezl vláček pití- už jsem to viděla, že to tady je, ale na jídlo, jsme si sem spolu zašly poprvé. Podívaly jsme se po pár obchodech a pak jsme se rozhodly, že pojedeme odpoledne a ne, až večer. Chtěly jsme jít ještě na vánoční trhy v Praze, ale to už se nedalo. Měly jsme už toho chození dost. Kamarádka našla a zařídila dřívější vlak a před půl druhou jsme jely z Prahy. 



Výlet byl fajn zažily jsme a viděly něco nového. :) <3 Jsem ráda, že jsme takto neplánovaně vyrazily. :) 
Těším se na vás u dalšího příspěvku ;)

6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji :) některé jsem fotila já a některé mám od kamarádky :)

      Vymazat
  2. Nádherné město, úžasné stánky, krásné foťáky a jídlo na které se mi sbíhají sliny :D Akorát jsem v článku nějak nepostřehla, jestli sis, kromě jídla, něco koupila...?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych si hned něco dala, když vidím ty fotky :D Je to tam zmíněné, koupila jsem si sněžítko :) a ještě jsem koupila magnetku Curych :)

      Vymazat
    2. Aha :D Takhle to dopadá, když komentuju tři hodiny v kuse, přehlížím důležité věci :D

      Vymazat
    3. Stane se :) To se nedivím při takovém velkém komentování :D

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)