středa 4. ledna 2017

Knižní novinky

Vítám vás u dnešních knižních novinek. Dvě knížky jsem dostala k narozeninám a jednu jsem dostala na vánoce od kamarádky. Všechny tři jsem si moc přála a byla jsem na ně zvědavá. :)


Továrna na sny- Anie Songe
Knížku od Anie jsem si objednala hned, jak se spustil prodej první várky a objednala jsem ji i pro kamarádku na vánoce. Do knížky jsem se už začetla. Začala jsem ji číst v pátek večer (předtím jsem odpoledne dočetla knížku Život po tobě). Snažím se ji číst pomalu tak, jak píše Anie v knížce :)


My spartan race- Robert Sýkora
Na knížku od Roberta jsem se taky moc těšila. Ráda sleduji videa Patty a Roberta a jsem zvědavá na jeho knížku, už jsem několik stránek přečetla, ale měla jsem ji doma a byla jsem u přítele, tak jsem četla Život po tobě a Továrnu na sny. <3


Život po tobě- Jojo Moyes
Byla jsem zvědavá na pokračování knížky Než jsem tě poznala, tak jsem si Život po tobě přála na vánoce. Knížku jsem začala číst večer minulé úterý a tři večery jsem ji četla až do noci a v pátek mi to nedalo a odpoledne jsem ji dočetla, Knížka se mi četla moc dobře a nemohla jsem se od ní odtrhnout, obzvlášť v jedné části, při které jsem s napětím čekala, jak to dopadne a bylo mi do breku.


 Ke knížce Život po tobě jsem dostala ještě záložky, nálepku a malý katalog knížek


Jaké knižní novinky máte vy? :) 


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)