sobota 31. prosince 2016

Kosmetické úlovky za měsíc prosinec

Vítám vás u letošního posledního kosmetického příspěvku :) Prosinec mi utekl strašně rychle a nechce se mi věřit tomu, že už bude konec roku. Taky to tak máte?
V posledních kosmetických úlovcích tohoto roku mám převážně kosmetiku, kterou jsem dostala k narozeninám a na vánoce :) Pojďme tedy na to.


Fa pěna do koupele a sprchový gel 


Krásně voňavý sprchový gel od Dermacol Rebarbora a jahody 


Další krásně voňavý sprchový gel tentokrát Playboy


Poprvé něco vyzkouším od značky Ziaja- sprchový gel a kokosový balzám na rty 


Batiste suchý šampon (už mi docházely, tak jsem si nějaké dokoupila a tento jsem dostala k narozeninám)


Z Avonu jsem si objednala Rozjasňující třpytivý tělový olej ve spreji 


V drogerii Rossmann jsem si koupila malý krém Nivea, měli ho za dobrou cenu a navíc už mi dochází 


Už nějakou dobu jsem si chtěla pořídit štětce od Petry Lovely Hair. Na pinkpanda.cz měli akci 2+1 zdarma, tak jsem si objednala tři- M53, M64 a B04  


Na stránce krasa.cz měli akci na Batiste suchý šampon- při koupi velkého dostanete malý zdarma. Tak jsem si koupila dva velké a k nim mám dva malé :) Akce platí do do konce ledna nebo do vydání zásob ;)


Konečně jsem si objednala Kokosový olej, který jsem chtěla už delší dobu. Zatím jsem ho použila do konečků vlasů. Nechala jsem ho tam přes noc a ráno jsem vlasy umyla.  


Při koupi řasenky Dermacol Obsesion jsem měla poštovné zdarma na krasa.cz


Dostala jsem tuto krásně voňavou sadu- Eos krém na ruce, balzám rty a kapesníčky 


Laků na nehty není nikdy dost- zlatý Nani nails Stamping lak na razítkovou metodu (zatím jsem ho nevyzkoušela, ale dneska se na to chystám, snad to půjde dobře) a Trend it up Holo dimension 020 (lak je úžasný, krásně vypadá, když pod něj dám černý lak)


Další sprchový gel Fa


Sůl do koupele 


A na závěr je tu sada od značky Benefit, na kterou jsem se moc těšila (o tomto dárku jsem věděla, že bude pod stromečkem) :)


<3

Podkladová báze the POREfessional, řasenka Roller Lash, Gel na obočí Gimme Brow a Hoola bronzer <3 


Co za kosmetiku jste našli pod stromečkem? Budu ráda, když se podělíte v komentářích  :) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)