čtvrtek 8. června 2017

Květen ve fotkách

Vítám vás u dnešního příspěvku, který jsem vám slibovala na facebooku (na fb blog najdete zde) :)

Poprvé jsem byla na Majálesu v Brně- těšila jsem se, že poprvé uvidím Mandrage (před nějakou dobou jsem si říkala, že bych na ně ráda zašla, takže jsem byla ráda, že tu byli). Na jídlo jsem si tu dala výborný kuřecí burgr, ale udělala jsem chybu, když jsem si ho dala s pálivou omáčkou (čekala jsem nějakou lehce pálivou). Omáčka byla tak strašně pálivá, že jsem burgr ani nedojedla, protože se to nedalo. :D Pro příště už vím, žádná pálivá omáčka. Večer jsem si dala na jistotu bramborák a ten byl moc dobrý.


Konečně jsem po roce vyrazila na kolečkových bruslích a vzala jsem s sebou i Jackie. Doufám, že letos vyrazím na brusle víckrát (zatím se mi to nedaří, byla jsem jen jednou).


Trochu vám tu budu dělat chutě, v květnu jsme si s přítelem po delší době dávali tortilly a aspoň jsme vyzkoušeli novou pánvičku (zřejmě už jsem ve věku, kdy mi dělá radost i nová pánvička) :D



Vyráželi jsme s přítelem hodně na procházky, prošli jsme trasy, kam obvykle chodíme


ale taky jsem šli na místa, kde jsem nebyla několik let a objevily jsme tyto krásně pomalované kmeny :)



Na procházce kolem přehrady jsme neodolali točené zmrzlině - mňam vanilka a čokoláda <3


Vyrazili jsme na malý výlet do Čech pod Kosířem a prošli jsme se zámeckým parkem. Já jsem tady v tom parku byla poprvé a moc se mi v něm líbilo :) 








V květnu jsem měla svátek a s kamarádkou jsme ho šly oslavit do nově otevřené kavárny, ve které se nám moc líbilo a určitě sem zase zajdeme :)




Poslední víkend v květnu jsme vyrazili na film Piráti z Karibiku Salazarova pomsta a film se mi líbil, hodně jsme se nasmáli :) Při ukázkách na další filmy mě zaujaly dva- Mumie a Wonder woman, tak třeba na ně vyrazím :)


A co jste v květnu podnikli vy? Byli jste na nějakém výletu nebo v kině? :) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)