středa 4. října 2017

Kosmetické úlovky za měsíc září

Vítám vás u dalších kosmetických úlovků :) Jako první jsem si dokoupila od Garnier Dvoufázovou micelární vodu, kterou jsem si moc oblíbila a už mi došla, tak jsem musela doplnit zásoby. Místo ní jsem používala micelární vodu od Loreal, ale ta mi už tolik nesedí. Pomalu mi dochází i Čistící gel od Lirene, tak nejspíš brzy koupím další.


Při nákupech v Brně na dny Marianne jsem zašla i do Sephory 


Máme tu podzim a mě zaujal odstín 41 tekuté rtěnky Sephora, který se na toto období hodí, pak jsem si koupila malý sprchový gel Sephora, který jsem si už chtěla koupit v Praze, ale pak jsem na něj zapomněla. K nákupu jsem dostala dárek Mini Kiss Me Balm. Je vážně roztomilý :) 


A taky jsem si koupila masky- na nos a pod oči a samozřejmě jsem dostala vzorečky 


V Oriflame jsem si objednala dva štětce na obočí a řasy a na linky 


Také jsem si objednala mini voňavku do kabelky Possess, kterou už jsem měla a moc pěkně voní


Byla jsem v Tetě vyzvednout fotky, které jsem si nechala přes internet vyvolat a koupila jsem si lak na nehty 3D Gel efekt od Essence  


Kamarádka mi přivezla dáreček 


BIO vlasový krém z Havlíkovy přírodní apotéky, jako vzoreček jsem tam měla Pečující a čistící Ranní masku (3-minutovou)


A ještě jsem od kamarádky dostala mini houbičky na make-up/ korektor z H&M



Jaké kosmetické novinky jste si za minulý měsíc pořídily? :) 


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)