čtvrtek 26. října 2017

Knižní novinky

Vítám vás u knižních novinek. Mám tu dnes tři knížky a jeden diář :)


Jako první vám ukážu diář od holek z A cup of style. Jejich minulý diář jsem si moc oblíbila a ráda ho používám, takže jsem s koupí dalšího od nich neváhala. Dokonce se mi ten na příští rok líbí ještě víc. 


Už před nějakou dobou mě zaujala na internetu knížka Stačí jen chtít. Když jsem přemýšlela jakou knížku bych si s diářem objednala, tak jsem si na ni vzpomněla. 


Neodolala jsem a objednala také Šlehačková oblaka. Na knížku jsem opravdu zvědavá a těším se, až se do ní začtu. 


Přihlásila jsem se do recenzního konkurzu na knížku od Lauren Graham Rychleji mluvit nedokážu. Od Gilmorových děvčat ke Gilmorovým děvčatům (a všechno mezi tím). Minulý týden se mi ozvali, že jsem vybraná a včera mi knížka přišla. Mám z toho velikou radost. Gilmorky mám moc ráda, na knížku se moc těším. :) 


Máte už diář na příští rok? Zaujala vás některá z mých knížek? :)


Těším sena vás u dalšího příspěvku ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)