pátek 20. října 2017

Podzimní rozjímání

Vítám vás u dalšího příspěvku :) Dneska je u nás celý den mlha a člověk by se nejraději zachumlal a zalezl si do postele. V takovém počasí si ráda zapálím svíčku a zalezu si s knížkou nebo píšu na blog :) Dneska jsem si zapálila svíčku Witches Brew Yankee Candle a věnuji se blogu.
Když nikde nemusím být, ale můžu být jen doma, tak si užívám i takové pochmurné počasí, jako je dnes s knížkou, svíčkou a dobrým čajem. Taky to tak máte? :) 


Na podzimních procházkách mám ráda sbírání kaštanů, vždycky si nějaký musím vzít. Jackie si vyhrála s klackem. Když vyloupnu nohou kaštan, tak mi ho občas bere a kouše ho.


Ňuňan na pomazlení <3 malý roztomilý Crafťák :) 


S kamarádkami ráda vyrážím na něco dobrého do kavárny a na kafíčko. Není nad to si v takovém počasí zajít někam sednout a popovídat si. Tady jsme byly v kavárně Canall Coffee v Prostějově, je to tam moc útulné a příjemné. Ráda se tam vracím. 




Letos jsem si hodně pochutnala na houbách. Dělali jsme smažené bedle asi 4x a 2x houbovou polívku. Vyrazili jste taky na houby? :) 



A víte na čem si hodně ujíždím? Na kinder vajíčkách a taky na mimoních, kteří teď ve vejcích jsou. Ideální kombinace pro mě. :D 



Na podzim začínám hojně svítit světýlky, tyhle dýničky mi sehnala kamarádka v KIK a jsem z nich nadšená. Vypadají moc pěkně a dali jsme si je s přítelem na polici.


Neodolala jsem a taky jsem pořídila světýlka z Pepco. Jsou moc pěkné a krásně svítí. 


Srdíčka mám také z Pepco a ty máme pověšené v okně a košík je taky Pepco a do něho jsem si dala časopisy, aby se mi pořád neválely na stole a nočním stolku. 


Tuhle tabuli jsem si zamilovala už před delší dobou, takže jsem si ji musela pořídit. 


Co máte rádi na podzimu? Budu ráda, když se podělíte v komentářích. :) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;)

2 komentáře:

  1. Na houbách jsem byla jednou, ale bedlí byl plný les :-) Na světýlka z Pepca sechystám, jsou krásné.

    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bedle jsou nejlepší :) jj to jsou, jsem ráda, že jsem je tam sehnala :)

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)