neděle 6. května 2018

Kosmetické úlovky za měsíc duben

Vítám vás u dalších kosmetických úlovků. Strašně to utíká, přijde mi, že před chvílí jsem teprve dělala prosincové úlovky. 


Šampon Aussie jsem chtěla vyzkoušet už delší dobu. V Tetě měli na ně slevu, tak jsem si jeden koupila a k tomu ještě balzám na vlasy. Oboje voní moc příjemně a vlasy jsou po něm hladké a jemné. Šampon je pro matné a unavené vlasy, které touží po lesku a balzám pro vlasy jemné, které potřebují trochu vzpružit


V DM jsem si koupila malinový sprchový gel Balea 


A dokoupila jsem si další suchý šampon Batiste light a breezy fresh


Ve výprodejovém stojánku v DM mě zaujaly laky na nehty Trend it up odstín 040 a 230:) 


Jaké kosmetické produkty jste si pořídily vy? :) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)