neděle 17. června 2018

Úlovky z knihovny

Vítám vás u dalších knižních úlovků z knihovny. Opět jsem si půjčila tři knížky. Tentokrát jsem vyzkoušela službu, kterou nabízí naše knihovna. Je to odlož knihu. Přihlásím se na svůj účet, u knížky (pokud není vypůjčená) kliknu na ikonku odlož knihu a dva pracovní dny kniha na mě počká. Já mám tak jistotu, že si ji nepůjčí nikdo jiný. Tato služba je v knihovně zdarma a knížky jsou nachystány zhruba za dvě hodiny od zadání, že si ji chcete odložit a je potřeba počkat na mail, že jsou knihy nachystány, Byla jsem za to moc ráda, protože zrovna byl k dispozici druhý díl Poslední začátek.


Hlavně jsem si chtěla půjčit Poslední začátek. První díl jsem dočetla a byla jsem zvědavá, jak to bude pokračovat. Když píšu tento příspěvek, tak mám už přečtený i druhý díl (přečetla jsem ho rychle). Musím dokonce říct, že mě bavil víc než první díl. To jsem psala i na facebooku. 


Po knížce Divočina jsem se párkrát dívala v knihkupectví, ale nakonec jsem si ji nekoupila. Zkusila jsem, jestli je volná v knihovně a poštěstilo se, tak jsem si ji taky nechala odložit. Jsem na ni zvědavá, zatím jsem o ní jen něco četla a film jsem neviděla. 


Knížku Budoucnost jsem už dlouho měla poznačenou na papírku, že si ji chci v knihovně půjčit a konečně byla volná, tak jsem si ji taky nechala odložit, aby mi ji zase někdo nevyfoukl. Četla jsem si anotaci a příběh mě zaujal, jsem na něj tedy zvědavá. Snad mě nezklame. 


Jaké čtete knížky? Budu ráda za nějaké tipy :) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)