sobota 9. června 2018

Kosmetické úlovky za měsíc květen

Vítám vás u kosmetických úlovků. Na úvod přikládám fotku dm boxu, o kterém jsem psala zde a více se o něm nebudu rozepisovat.


A teď už pojďme na ostatní úlovky :) 


Vzpomněla jsem si, že jsem z časopisu měla malou vůni Nivea invisible for black and white  fresh a vyhovovala mi, tak jsem koupila dvě v plném balení


Od kamarádky jsem dostala dva malé suché šampony Batiste (těch není nikdy dost)- coconut & exotic tropical a clean & classic original  


S dm boxem jsem si objednala i rtěnku od trend IT UP 420 Matte a jsem s ní spokojená, odstín jsem vybrala dobře. V časopise JOY jsem měla rtěnku od Essence Long Lasting 21 a ta je teda hodně výrazná, zatím jsem si ji nedávala   


Když jsem byla s kamarádkou v Olomouci zašly jsme do Rossmannu, protože jsem viděla, že mají mít v akci make-up od Catrice, v odstínu 10 na mě čekal poslední :) 


V březnových úlovcích jsem vám psala o laku na nehty Catrice silver effect a že jsem se na něm dočetla, že ještě potřebuji Luch chrome topcoat 2in1. U nás v drogeriích jsem ho neviděla a tady ho měli, tak jsem si nakonec vzala, že to s ním vyzkouším a třeba to bude lepší. Ještě tu k tomu měli třpytky, že se to má použít s nimi, ale ty jsem už nebrala. Nevěřím, že by to s nimi fungovalo a vypadalo to pěkně.  


Od kamarádky jsem ještě dostala Essence tužku 06 silky nude wateproof a sama jsem si koupila bílou tužku Miss sporty 050 snow


A ještě jsem od ní dostala barevný rozjasňovač od Essence. Už jsem ho párkrát měla a líbí se mi, jak vypadá na pleti 


Párkrát už jsem pokukovala po paletce očních stínů od Freedom  Pro Shade & Brighten Mattes Kit 1


Mám už od Freedom tu Pro Shade & Shimmers Kit a jsem s ní moc spokojená, tak jsem chtěla i tu druhou. 


Kamarádka má moc ráda řasenku od Miss sporty Studio Lash 3D Volumythic 001 Black. Naposledy jsem jí tuhle řasenku koupila k svátku a vzala jsem i sobě. Schovala jsem si ji, jelikož jsem měla rozpoužívanou jinou řasenku a teď jsem ji objevila, tak jsem ji dala do těchto úlovků. Teď ji tak týden používám a jsem s ní spokojená, Je super. 



Ještě jsem zapomněla na tuhle malou paletku Catrice, kterou jsem také koupila v Rossmannu v Olomouci a to ve výprodejovém košíku. Dala jsem ji Lukemu, aby mi z ní odtrhl cenovku, protože jsem měla nalakované nehty a zapomněla jsem jí přidat při focení na společnou fotku kosmetických úlovků. Tak jsem ji dofotila později. :) 


Je to limitka C02 Copper Copper Composition Vinyl vs Velvet


Jaké jsou vaše kosmetické novinky? :)

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

2 komentáře:

  1. Žlutou řasenku od miss sporty mám moc ráda. Občas si sice kupuju jiné značky, na vyzkoušení, ale k této se vždycky ráda vracím. Za těch pár korun je fakt skvělá.
    Stíny od Freedom mám taky, akorát mám tu paletku s růžovými odstíny.
    Tenhle makeup od Catrice jsem si koupila někdy v zimě, pár měsíců používala, ale bude pro mě oříšek ho asi dopoužívat. Je skvělý krytím i konzistencí, jen mi vadí, že strašně vysušuje obličej... ale to dělají všechny produkty s matujícím efektem no :)

    Written by M*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si ji taky oblíbila, dělá pěkné řasy :)
      Tak to já make-up od Catrice používám moc ráda a mám už několikáté balení :)

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)