pátek 29. června 2018

Knižní novinky

Vítám vás u knižních novinek :) Objednávala jsem na megaknihy.cz. Některé knížky jsem už měla vybrané delší dobu a pár mi jich padlo do oka při objednávání. Pojďme se podívat, jaké knížky jsem vybrala.


Zázračné světlo je knížka, která mi padla do oka při objednávání. Už jsem ji četla, když jsem ji měla půjčenou z knihovny. Líbila se mi a zatoužila jsem po tom, mít ji v knihovničce. Je to krásný příběh 


Zatoužila jsem i po tom, mít v knihovničce knížku Bezpečný přístav, ale zjistila jsem, že je všude vyprodaná. Tak jsem si od stejného autora vybrala knížku To nejlepší z nás 


Zázračný úklid jsem už měla dlouho uloženou v záložkách a konečně ji objednala 


I Kouzlo intuice jsem měla vyhlídnutou delší dobu. Knížka je s předmluvou Louise L. Hay


Od Louise L. Hay jsem měla knížku Miluj svůj život půjčenou z knihovny a chtěla jsem ji mít i doma a ještě jsem s ní vzala další knížku od této autorky Miluj svůj život meditace, tak jsem na ni zvědavá, zatím jsem se do ní nepustila. Četla jsem v polední době knížky z knihovny 


Na internetu jsem narazila na knížku Nauč se být sám sebou a získej svobodu. Zaujala mě, tak jsem si ji taky objednala 


K objednávce jsem dostala tři DVD, záložku, malý kalendářík a nálepky :) 


Jaké knižní novinky jste si pořídili vy? :) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)