pondělí 6. srpna 2018

Úlovky z knihovny

Vítám vás u knižního příspěvku. Před dovolenou jsem zašla ještě do knihovny a půjčila jsem si další knížky. Dvě už tu nemám. Jednu jsem přečetla na dovolené a druhou, jak jsme přijeli. Dneska jsem šla vrátit knížky, co mám přečtené a neuvědomila jsem si, že jsem je ještě nevyfotila. Jsou to knížky ze série Bavettovi. Nepřítel mého nepřítele a Zakázaná přitažlivost. I tyto dva díly se mi líbily. Ale nejvíc z celé série se mi líbil první díl Nebezpečná láska. Z minulých úlovků ještě nemám žádnou knížku přečtenou. Přeskočila jsem rovnou k těmto. Moc jsem se těšila na sérii Bavettových a byla jsem ráda, že je tam konečně mají. Jeden díl jsem zapojila i do knižní výzvy na instgramu (o výzvě zde). 


Zaujala mě série od Veronicy Rossi. Měli první díl Pod nekonečnou oblohou 


a třetí díl Do Poklidné modři. Půjčila jsem si je s tím, že si pohlídám druhý díl. Dneska jsem se v knihovně po knížce nedívala. Podívala jsem se, až teď na internetu a zjistila, že ji mají :D Tak jsem si ji odložila a některý den si ji vyzvednu. Ještěže mají tu funkci Odložit. :) 


Jako další mě podle obálky zaujala knížka Láska & gelato. Párkrát jsem ji viděla na internetu, tak jsem na ni zvědavá. 


Četli jste některou knížku? :)

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

2 komentáře:

  1. Pod nekonečnou oblohou jsem kdysi četla, ale nikdy jsem se nedostala k pokračování. Ani nevím proč, protože se mi to fakt líbilo. :)

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)