pátek 17. srpna 2018

Kosmetické úlovky za měsíc červenec

Vítám vás u dalších kosmetických úlovků. A pojďme rovnou na ně. :)


Tentokrát jsem si v Oriflame objednala víc věcí. Sprchový gel s levandulí. A dva produkty na čištění/ odlíčení pleti, které mě zaujaly. První je Čistící kartáček na obličej pro šetrné a jemné odlíčení pleti a druhá je Odličovací žínka, která se má namočit do teplé vody, navléct na ruku a setřít make-up. Zatím jsem ani jedno nevyzkoušela, protože se teď moc nemaluji. Buď si dám jen řasenku nebo někdy i korektor. 


V drogerii jsem si koupila další korektor Catrice. Tentokrát odstín 020. 


Na dovolenou jsem si koupila Micelární vodu Garnier. Tuhle jsem ještě neměla, tak jsem se ji rozhodla vyzkoušet. Jsem s ní spokojená. 


Na facebookové skupině jsem si objednala malou verzi produktu od Kiehls a kelímky, které chci použít na vzorky pleťových masek, krémů, aby mi nevyschly. 



Jaké kosmetické novinky máte vy? :)

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)