čtvrtek 2. srpna 2018

Knižní výzva na instagramu

Vítám vás u dalšího příspěvku, který jsem tak trochu nadhodila v tom předminulém (zde). V lednu jsem se zapojila do knižní výzvy blogerky Můj život knihomolky (blog najdete zde). Trochu tu výzvu představím- je to něco mezi knižní výzvou a něco mezi foto výzvami na instagramu. Každý měsíc zveřejní zadání a je jen na vás jakou knihu si podle toho vyberete. Nemusíte se zúčastnit každý měsíc- u tohoto jsem si řekla, že výzva bude i plnit to každý měsíc. Řekla jsem si, že po půl roce se za výzvou ohlédnu a napíšu to na blog. Úkolem je přečíst knihu podle zadání, zveřejnit fotku na instagramu a označit #ctusmzk . Já si udělala #knihydokniznivyzvy, abych měla knížky z výzvy pohromadě.



Zadání na leden- Modrá kniha
Vybrala jsem knížku, kterou jsem měla zrovna půjčenou z knihovny Nebezpečné lži. 


Na únor- kniha, kterou už máte dlouho doma a stále se k ní ne a ne dostat. Tady jsem vybrala rovnou celou knižní sérii- Andělé díly Pád, Muka, Vytržení a Vykoupení. Mám ji doma už pár let a opravdu jsem se k ní pořád nemohla dostat. 


Na březen- kniha, která má na obálce květiny (stromy, listy atd.) Když jsem si přečetla zadání této výzvy, přemýšlela jsem, jakou knížkou bych se do ní mohla zapojit. Měla jsem rozečtenou jednu z knihovny. Koukla jsem na obálku a zjistila, že má na sobě květy. Byla to knížka Bezpečný přístav. Dala jsem ji do výzvy moc ráda. Příběh se mi opravdu líbil a četl moc dobře. 


Na duben- kniha, která má i filmové zpracování. Při přečtení zadání jsem chvíli přemýšlela, jakou knihu vybrat. Pak jsem si vzpomněla na Zlodějku knih. Začala jsem ji číst před čtyřmi roky a pak ji odložila. Bylo načase ji konečně přečíst. 


Na květen- příběh z dětství, je jedno, jestli jste jako děti koukali na film a teď budete číst knihu nebo se zkrátka vrátíte k nějaké své oblíbené. U tohoto zadání, byla volba knížky hned jasná. Malého prince miluji už odmala. Poprvé jsem ho četla na prázdninách u babči a dědu a ráda se k němu vracím. 


Na červen- kniha, která je součástí série (nebo má alespoň jedno pokračování). U červnové výzvy jsem také moc nemusela přemýšlet, jakou kmihu zvolím. V květnu jsem četla první díl První konec a v červnu jsem se pustila do druhého dílu Poslední začátek. Akorát se mi to do výzvy hodilo. 



Pokud máte chuť, určitě se do výzvy zapojte. :) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

2 komentáře:

Budu ráda za vaše komentáře ;)