pátek 19. října 2018

Stěhování a předělání knihovničky

Vítám vás u knižního příspěvku, který je zaměřený na mou knihovničku. Ze svého pokoje od rodičů jsem si z nábytku přestěhovala jen knihovničku. Ta prostě musela se mnou. A bylo to docela náročné, všechny knihy odnosit a nanosit do bytu. Naštěstí jsem na to nebyla sama. Na první fotce je už knihovnička na svém novém místě.


A všude kolem ní krabice plné knížek. 


Knížky jsem postupně probrala a naskládala do knihovničky. Některé jsem vyřadila a v létě zanesla do knihobudky.




Před časem u nás na základní školu na první stupeň přišla spisovatelka Ivona Březinová. Zašla jsem za ní s knížkou pro podpis. Tuhle její knížku jsem si koupila, když jsem chodila na základní školu (na tu stejnou, kde teď pracuji). A chvíli jsem si s ní popovídala. Byla moc příjemná. Na fotce je to ta knížka na pravé hromádce. :) 



Takhle jsem knížky naskládala a na nějakou dobu je tak nechala 


Před pár týdny jsem se rozhodla, že knížky ještě proberu a knihovničku přeskládám 


Vyndala jsem z ní všechny knížky a další věci jako záložky, hrníček, pohledy... 


Nějaké knížky jsem ještě vyřadila a dám je do knihobudky. A některé jako encyklopedie, slovníky, pravidla mluvnice, pohádkové a dívčí knížky jsem přestěhovala do skříněk v obyváku, aby knihovnička nebyla tak přecpaná. 


Přidala jsem hrníček Hry o trůny a Upíří deníky- ten není pořádně na fotce vidět, je v předposlední polici vzadu. S knihovičkou jsem teď mnohem víc spokojená. Přijde mi, že je přehlednější a nejsou v ní knížky tak nacpané- zatím. Uvidíme, co v prosinci po mých narozeninách a vánocích. :) 


Taky si ujíždíte na přeskládávání knihovničky? ;) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)