neděle 7. října 2018

Kosmetické úlovky za měsíc září

Vítám vás u kosmetického příspěvku. Zase to uteklo rychle a máme tu další měsíční shrnutí kosmetických úlovků. Pořídily jste si z kosmetiky něco na dny Marianne? :)


Já jsem využila slevu ve dnech Marianne na nákup ve Fann parfumerii. 


S kamarádkou jsem vyrazila v pátek na nákupy do Olomouce. Mým hlavním cílem byly halenky a trička plus nějaká knížka ve Knihy Dobrovský. Koupila jsem si dvě tílka, jedno tričko a byla jsem z nákupů docela zklamaná. Ani knížku jsem si nekoupila, chtěla jsem Divočinu, ale byla vyprodaná a dotisk chystaný na 26. 9. Zastavily jsme se i ve Fann a šplíchla jsem si na ruku vůni Ariany Grande a pořád jsem ji pak na sobě cítila a moc se mi líbila. 


V sobotu jsme zajeli s Lukem do města, že zkusím zajít ještě do H&M a třeba ještě něco vyberu. A povedlo se. Koupila jsem si halenku a tričko. Plus jsem ještě zašla do Fann a tu vůni Ariany Grande jsem si koupila. Měla jsem na ni 30% slevu a dostala jsem vzorečky a krém na ruce. 


Jako další tu mám nákup v Oriflame, ve kterém jsem si objednala dvě věci. 


Styler hair blush cleaner- jednoduše čistič na kartáče na vlasy. 


A vychvalovanou řasenku NO Compromise. Máte ji? :)


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)