neděle 28. října 2018

Prostředky na praní

Vítám vás u příspěvku, který je zaměřený na prací prostředky čili další typ příspěvku s tématikou z domácnosti.


Na tmavé prádlo používám Perwoll tekutý prací prášek a na světlé prádlo jsem používala Woolite tekutý prací prášek. Teď už v něm mám přelitý Ariel, jelikož z toho se to špatně nalévá, tak jsem jeho část přelila do nádoby od Woolite.  


A ke každému prádlu přidávám Aviváž Silan, po které prádlo krásně voní. Jsem s její vůní spokojená. Jakou používáte aviváž vy? :) 


Pak tu mám dva další pomocníky a těmi jsou Denk mit žlučové mýdlo, které odstraňuje skvrny od mastnoty, oleje, rtěnky, inkoustu, krve apod. a  Namo na odmáčení prádla. Používám ho hlavně na přítelovy montérky z práce. Namočím je do horké vody a přidám to Namo. Nechám přes noc v kýblu odmočit a poté dám vyprat do pračky s pracím prostředkem. Ještě jsem na toto také používala Žabku. 


Žlučové mýdlo mám dané v krabičce ve skříňce pod umyvadlem  


A jako skvělý pomocník na čištění zažloutlých skvrn na tričkách v podpaží se mi osvědčil W5 čistič ve spreji na skvrny. Prostředek nastříkám na skvrny, nechám chvíli působit a přidám do pračky k ostatnímu prádlu. Udělala jsem to se zažloutlými tričky takhle třikrát u některých pětkrát a skvrny úplně zmizely. 


A do zásoby mám další tekuté prací prášky. Začíná mi docházet Perwoll na tmavé prádlo. Tentokrát jsem vzala Woolite na tmavé prádlo a na světlé mám Ariel prací gely, které jsem dostala od mamky. Jedno balení už používám. Mám ho přelité v tom od Woolite, jak jsem zmiňovala výše a jsem s ním také spokojená. 


Úklidové a prací prostředky mám naskládané ve skříňce vedle pračky v koupelně. 


Jaké prací prostředky používáte? :) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

2 komentáře:

  1. Já používám při praní gelové kapsle. Co se aviváže týče, tak tu už nepoužívám. V obchodě jsem si pokaždé nějakou vybrala, ale z prádla mi už nevoněla, tak jsem kupovala další a další a nakonec jsem všechny vyhodila a koupila jsem si vůni na textil , se kterou prádlo navoním a vydrží vonět krásně a dlouho :-) . Navíc co jsem se i někde dočetla, tak aviváž prý hrozně "zalepuje" pračky, takže i z toho důvodu jsem je přestala používat :-) .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď taky někdy používám kapsle. Aviváž mám teď Cocolino, oblečení po ní pěkně voní, ale nepoužívám ji při každém praní:) A odkud vůni na textil? :) To jsem nevěděla o těch avivážích :)

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)