neděle 3. března 2019

Kosmetické úlovky za měsíc únor

Vítám vás u únorových kosmetických úlovků. Tentokrát tu mám převážně věci z Oriflame. Objednáváte si Oriflame? Jaké máte oblíbené produkty? U mě to bude v dubnu 10 let, co dělám Oriflame.


V akci jsem si koupila Tělový peeling s mořskou solí Swedish SPA 



Na vyzkoušení fixátor rtěnky The ONE. Na to jsem fakt zvědavá. 



Zajímalo mě, jak bude fungovat Slupovací podkladový lak na nehty The ONE. První nanesete tento podkladový lak, na něj třeba nějaký barevný. Jakmile budete chtít nehty odlakovat, tak lak jednoduše díky tomu podkladovému sloupneme- tak by to mělo být, ale moc dobře to sloupnout nejde. Zatím jsem to zkoušela jednou. Dám tomu ještě šanci.


Dlouhotrvající lak na nehty The ONE- tento lak jsem zkoušela s tím podkladovým a moc dlouho mi nevydržel. Odstín je Wate Punch 


V DM jsem si chtěla koupit tuhý šampon od Alverde, ale bohužel byl vyprodaný, tak jsem si aspoň vzala Hydratační vlasovou kúru s kokosovým mlékem Alverde


Na facebookové skupině Kosmetika od Romči a Danči jsem si objednala pleťovou masku a pudr 


Koupila jsem si časopis Cosmopolitan a v něm byl dárek zázračný kelímek od Oriflame 


Mám tu ještě další objednávku z Oriflame. Ta mi přišla v týdnu. Objednala jsem si peeling na ruce Milk & honey


Konečně mi přišly stíny do magnetických paletek. Paletky jsem si objednávala už v prosinci, ty mi přišly, ale stíny ne. Znovu jsem je objednávala, až teď v únoru. 



Je to malá paletka na dva stíny na magnetky. 


Objednala jsem si odstíny Base Nude a Honey Blush. Stíny jsem měla včera a dneska. Jsou hodně světlé, až nevýrazné. Když dám tyto dva stíny spolu, tak téměř splývají.  


A od mamky jsem dostala krásný balzám na rty :) 



Jaké kosmetické novinky máte vy? :) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)