úterý 26. února 2019

Úlovky z knihovny

Vítám vás u dalších úlovků z knihovny. Jako první opět shrnu ty předešlé. Knížkou Napětí jsem se zapojila do čtenářského klubu Martinusu. Z knížky jsem docela rozpačitá, zrovna moc mě nenadchla a  postavy jsem si nijak neoblíbila. S těží jsem se knížkou prokousávala a těšila se, až ji budu mít přečtenou. O knížce Všechno úplně všechno jsem psala, že ji mám už přečtenou. Příběh se mi líbil a konec mě trochu překvapil, i když jsem to postupně čekala. Dívala jsem se i na film a také se mi líbil, i když mi tam některé věci chyběly.

 
Tentokrát jsem si půjčila spíše naučné knížky a o tvoření. Jako první jsem v lednu vzala dvě knížky o písmu. Chytlo mě to už dřív a napadlo mě, že bych si k tomu mohla i něco přečíst a víc si to procvičit a naučit se. 
 
 
Už v létě jsem si nakoupila klubíčka vlny a lákalo mě pletení
 
 
Našla jsem si v knihovně knížky o pletení, háčkování, drhání a v rámci toho jsem narazila i na dvě knížky o pletení z papíru- z papíru pletu různé košíky a pár dalších věcí na ozdobu. Celkem jsem si půjčila 9 knížek
 

 
S pletením jsem začala konečně v neděli a to tím, že jsem zašla za mamkou, ať mi ukáže, jak na to. Tak už jsem se něco málo naučila. 




 
Určitě musím vyzkoušet nějaké košíky z těchto knížek (doufám, že to všechno stihnu :D)



 
A taky se chci pustit do drhání a vyrobit něco do ložnice na zeď nad postel. Inspiraci hledám i na Pinterestu. 




 
Mám toho v plánu na vyrábění hodně, tak snad se to povede tak, jak si to představuji. 

 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;)

2 komentáře:

  1. Pěkné úlovky z knihovny, samé praktické :) Taky jsem dřív ráda drhala :)

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)