čtvrtek 16. května 2019

5 let od založení blogu

Vítám vás u dnešního narozeninového příspěvku. Je to už pět, co jsem si založila tento blog a stále mě baví. Pojďme si to opět trošku shrnout. 


Na blogu jsou stálé příspěvky Kosmetické úlovky za měsíc, Knižní novinky, Úlovky z knihovny. Přidala jsem novou sérii Oblíbené produkty a chci v ní pokračovat. Párkrát se objevilo Téma týdne. Na instagramu jsem se zúčastnila knižní výzvy. Také jsem porovnávala Nivea odličovače na oči. Psala jsem vám o mých oblíbených prostředcích na úklid a praní. Ukázala jsem vám něco dalšího ze stěhování- konkrétně mé knihovničky. Před Vánocemi jsem opět tvořila a jsem ráda, že se vám to líbilo. Pustila jsem se do vyrábění domácích mýdel a šumivých bombiček do koupele. A u výroby mýdel ráda zůstanu. Opět jsem si vypsala příspěvky a našla ten nejnavštěvovanější. A na konci příspěvku na vás čeká soutěž.


Nejnavštěvovanějším příspěvkem je Domácí výroba mýdla- postup. Z toho mám radost a opět budu dávat o tom příspěvek, až si doobjednám další věci. 


Jak jsem již psala, připravila jsem si pro vás soutěž. Stačí do komentáře napsat- Zapojuji se do soutěže a emailovou adresu, na kterou vám napíšu v případě výhry. Z komentářů jeden vylosuji. Soutěž je jen pro ČR. A co můžete vyhrát? Knížku Super snídaně, vůni a balzám na rty Oriflame, lepítka, malý kalendářík a nálepky. Soutěž končí 24.5.2019.


Děkuji <3


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

2 komentáře:

  1. Zapojuji se do soutěže
    Kristynaslapakova@seznam.cz

    Přeji krásné narozeniny a úspěšné následující roky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že ses zapojila:)
      Děkuji za přání :)

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)