středa 8. května 2019

Domácí výroba šumivých bombiček do koupele- postup

Vítám vás u dalšího vyráběcího příspěvku. Minule to byla mýdla (najdete zde) a dnes to budou šumivé bombičky do koupele. V březnu jsem psala o sadě na výrobu šumivých bombiček (najdete zde) a v sobotu jsem se pustila do tvoření. Pojďme se podívat, jak to šlo.


K sadě jsem si nachystala kelímek s vodou, dvě mističky, lžíci a malou lžičku


Do misky jsem dala podle přiloženého postupu: 1 díl kyseliny citronové, 2 díly jedlé sody, 1/2 dílu koupelové (mořské) soli, 1/2 dílu kukuřičného škrobu a trochu kokosového oleje


Do toho jsem ještě přidala červenou barvu a esenciální olej s vůní jahoda 


Vše jsem promíchala a přidala trochu vody 


Nachystala jsem si formičku a dala do ní směs. Ta se ještě drolila. Pokud hmota nedrží pohromadě, má se přidat ještě voda



Přidala jsem vodu a znovu naplnila formičku, první pokusy byly špatné. Nechtělo se to z formiček vyklopit tak, aby držely obě strany pohromadě. 


Přidala jsem o dost víc vody a vzniklo to, co vidíte na fotce :D 


Udělala jsem si novou směs a tu hodně mokrou jsem nechala bublat :D 


Když už se mi povedlo vyklopit celou bombičku, tak se za chvilku rozpadla 


A než jsem stihla vyfotit druhou fotku, rozpadla se ještě víc :D 


Pak se mi povedly alespoň dvě půlky zvlášť, které držely a nerozpadly se 




Odebrala jsem trochu bublající hmoty a udělala kuličku. Stal se z ní tento placek, ale drží pěkně pohromadě :D


Z té bublající směsi se mi povedly dvě celé bombičky. Nechala jsem ji po tom bublání chvíli odležet a pak šly bombičky lépe.  



A pak se ještě povedla jedna půlka bombičky a cosi šišatého, co jsem umačkala v rukách 


Výroba mýdel šla lépe. Nějaké bombičky ještě zkusím, když mám nakoupený materiál, ale jinak zůstanu u výroby mýdel. Pár bombiček jsem vyzkoušela a pěkně provoněly vodu, moc teda nešuměly. :D

Zkoušeli jste to taky někdy? Měli byste pro mě nějaké typy na vylepšení? :)

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

2 komentáře:

  1. Vody se musí dávat jen opravdu malinko, jen aby byla směs provlhčená a držela pohromadě, ve formě je nejlepší směs nechat alespoň do druhého dne, aby pořádně zatuhla :) proto si myslím, že se ti koule rozpadaly. Já je dělám třeba i do tvořítek na led :)

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)