neděle 12. května 2019

Kosmetické úlovky za měsíc duben

Vítám vás u dalších kosmetických úlovků. Letí to strašně rychle. Pojďme se tedy podívat, co jsem si v dubnu pořídila.


Můj oblíbený Nivea anti- perspirant invisible for black & white- Fresh 


Konečně jsem sehnala tuhý šampon na vlasy od Alverde s vůní kokosu. Příjemně se s ním vlasy umývají. Nevýhoda-  když se dostane do očí, tak příšerně štípe.  


Z Avonu jsem si opět objednala lak na nehty z mé oblíbené řady Gel shine v odstínu Holographic capture


Jaké máte oblíbené laky na nehty? :)

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

2 komentáře:

  1. Fiha, Alverde ma tuhy sampon? Tak to v DM musim pozriet na zlozenie, ci by mi vyhovoval.
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má a trvalo mi, než jsem ho sehnala. Měli ho vyprodaný. Tak snad ti bude vyhovovat :)

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)