neděle 4. srpna 2019

Knižní novinky

Vítám vás u knižních novinek. Už bylo na čase sem zase nějaké přidat. Jaké knížky jste si pořídili vy v poslední době? Budu ráda za vaše komentáře ;)


Opět jsem si objednávala na databázi knih. První úlovek je Kreativní písmo. Tuto knížku jsem měla půjčenou i z knihovny, ale nic jsem z ní nedělala. Tak snad se do toho pustím, když ji mám teď v knihovničce.


Jako další tu mám Zakázané ovoce od Jojo Moyes. Kdo mě sleduje na facebooku nebo instgramu, tak ví, že teď hodně čtu tuto autorku. Zakázané ovoce jsem už přečetla, ale musím říct, že mě nebavila tolik jako jiné knížky od této autorky. 


Knížka Začít znovu mě zaujala podle obálky a popisu, tak jsem si ji objednala a jsem na ni zvědavá. Zatím čtu převážně knížky z knihovny, tak uvidím, kdy se do ní pustím. 


A nemohla jsem si nechat ujít 365- Gastromapu Lukáše Hejlíka. Taky jste si ji koupili? A vyrazili jste s ní už někam? :) Jsem zvědavá, jak moc knížku využiji a kam s ní zavítám. 


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

2 komentáře:

  1. Já hodně objednávám knihy u Dobrovskyho, když má akce. Naposledy jsem si tam kupovala třeba knihy Merlene a Medová smrt nebo Rychleji mluvit nedokážu 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky tam ráda objednávám :) Rychleji mluvit nedokážu mám taky v knihovničce :)

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)